// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

جزئیاتی از آپدیت بعدی بازی Team Fortress 2 منتشر شد

کمپانی Valve جزئیاتی از بروزرسانی بعدی بازی Team Fortress 2 که بیش‌تر روی آیتم‌ها تمرکز دارد، منتشر کرد.

به نظر می‌رسد پس از تقریبا ۱۰ سال، کمپانی ولو هنوز به پشتیبانی از بازی Team Fortress 2 که یکی از بازی‌های پرطرفدار استیم است، ادامه می‌دهد. حال در جدیدترین اخبار بازی، ولو در مورد تغییرات بزرگی که قرار است با آپدیت در بازی اعمال کند، اطلاعاتی منتشر کرده است که بیشتر روی آیتم‌ها تمرکز دارد.

آپدیت بزرگی که قرار است برای این بازی رایگان منتشر شود بیشتر روی آیتم‌هایی که اغلب انتخاب شده‌اند و آنهایی که قدرت بیش‌ از حد دارند، تمرکز دارد. البته جزئیات کاملی از این به‌روزرسانی منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که آپدیت فوق تغییرات زیادی روی آیتم‌های کلاس اسکات اعمال می‌کند. این تغییرات به واسطه‌ی کمک طرفداران در انجمن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

اولین آیتمی که در این بازی تغییر می‌کند مربوط به کلاس Scout است. در مورد آیتم Bonk Atomic Punch (که پس از استفاده کردن از آن، شما را به مدت کوتاهی غیر قابل آسیب دیدن می‌کند) حال پس از اتمام مدت زمان یاد شده، سرعت شما برای مدت کوتاهی، با توجه به ضرباتی که به شما وارد شده است، کاهش پیدا می‌کند.

آیتم دیگر کلاس اسکات یعنی The Sandman که چوب و توپ‌ بیسبال است، دیگر موقتا دشمن را خلع سلاح نمی‌کند و فقط سرعت او را کم می‌کند. همچنین کاربران بر این اعتقاد هستند که باید به‌کارگیری این آیتم آسان‌تر شود؛ طوری که دیگر میزان آسیب توپ از دور یا نزدیک متفاوت نباشد و همچنین باید زمان استفاده مجدد از این آیتم کاهش یابد.

آخرین آیتمی که در کلاس اسکات تغییر کرده، آیتم The Atomizer است که به شما اجازه می‌دهد سه بار در هوا پرش کنید. با اصلاحیه‌ای که در نظر گرفته شده است، از این پس کاربران برای پرش سه‌تایی باید چوب بیسبال را در دست داشته باشند. در عوض، دیگر پرش سه‌تایی آسیبی به شما وارد نمی‌کند و ضرباتی که در هوا به دشمنان وارد کنید با آسیب کریتیکال کوچکی به دشمنان همراه خواهد بود.

tf2

همچنین شاهد تغییراتی در آیتم کلاس Spy هستیم. آیتم The Dead Ringer که مرگ جعلی این شخصیت را به دشمنان نشان می‌دهد، در صورت استفاده مکرر می‌تواند برای حریفان آزار‌دهنده باشد. ولو اعلام کرده است که تغییر خاصی را روی این آیتم اعمال نخواهد کرد؛ بلکه با تغییراتی قصد دارد این قابلیت را برای دشمنان قابل حدس کند. از این رو پس از استفاده از این آیتم، نوار انرژی قابلیت شما خالی می‌شود و برای استفاده مجدد از آن باید از جعبه مهمات یا دیسپنسر Engineer استفاده کنید.

آیتم The Eternal Reward به طور کامل بهینه‌سازی شده است؛ طوری که دیگر به شما اجازه می‌دهد که شخصیت مورد نظر خود را برای همانند شدن با دشمنان انتخاب کنید. البته این آیتم نسبت به گذشته انرژی بیشتری را در هنگام پنهان شدن از شما کسر می‌کند؛ اما می‌توانید با زدن ضربات چاقو به پشت دشمنان، زمان زیادی را برای نامرئی شدن به دست بیاورید. آیتم بعدی اسلحه Ambassador است که دقت شلیک آن کاهش یافته است و هدشات کردن با آن از دور دشوار‌تر خواهد بود.

آیتم بعدی مربوط به کلاس Medic یعنی Vita-Saw است که پس از مرگ باید برای جمع‌آوری درصد Ubercharge تلاش کنید و دشمنان را مورد حمله قرار دهید. همچنین درصد Ubercharge آیتم Crusader’s Crossbow با بازنگری‌هایی همراه شده است. دقت سلاح‌های کلاس Heavy افزایش پیدا کرده است. اسلحه Rescue Ranger کلاس Engineer برای تعمیرات نیاز به آهن دارد. آیتم Danger Shield کلاس Sniper دیگر در مقابل سایر اسنایپر‌ها موثر نخواهد بود. آیتم بعدی اسنایپر یعنی Razorback دیگر به شما اجازه نمی‌دهد که سلامت‌تان را از حد مجاز افزایش دهید.

برای اطلاع از جزئیات کامل پیرامون تغییرات آیتم‌ها می‌توانید به وب‌سایت Team Fortress 2 مراجعه کنید. هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار این بروزرسانی و محتویات دیگر آن منتشر نشده است. همچنین اطلاع داریم که سازندگان هم‌اکنون در حال کار روی یک بروزرسانی هستند که قرار است در آن از محتویاتی که در انجمن‌ها طراحی شده است، استفاده شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده