نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد حضور یک شخصیت مارولی دیگر خواهیم بود

یک شخصیت و ابرقهرمان دیگر از دنیای سینمایی مارول قرار است در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming حضور داشته باشد.

کمتر از سه هفته دیگر فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود که خبرهایی از دنباله این فیلم منتشر نشود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گفته می‌شود که یک ابرقهرمان دیگر از دنیای سینمایی مارول قرار است در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming حضور داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش آیرون من در دنباله این فیلم باز نخواهد گشت. در عوض، سونی تایید کرد که یک شخصیت ابرقهرمانی دیگر از دنیای سینمایی مارول در فیلم Spider-Man: Homecoming 2 حضور خواهد داشت و مرد عنکبوتی را حمایت خواهد کرد.

با این حال، جزئیات و اطلاعاتی از این شخصیت منتشر نشده است و هنوز هویت او مشخص نیست. همچنین هنوز مشخص نیست که این کاراکتر اهمیتی مانند حضور آیرون من در فیلم Spider-Man: Homecoming خواهد داشت یا حضور کوتاه‌تری را در دنباله این فیلم دارد. فیلم Spider-Man: Homecoming 2 قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین هالیوود ریپورتر از سونی پیکچرز شنیده است که این کمپانی در نظر دارد فیلم‌های فرعی بیشتر از دنیای مرد عنکبوتی تولید و منتشر کند. سونی در نظر دارد فیلم‌های مستقل دو شخصیت ابرشرور کراون شکارچی (Kraven the Hunter) و میستریو (Mysterio) را تولید و منتشر کند.

Spider-Man: Homecoming

سونی پیش از این ساخت دو فیلم ونوم (Venom) و «بلک کت و سیلور سیبل» (Black Cat and Silver Sable) را تایید کرده بود. تام هاردی قرار است ایفاگر نقش ونوم باشد و گفته می‌شود در فیلم Venom شاهد حضور شخصیت کارنیج (Carnage) خواهیم بود که قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم باشد. ماه گذشته تام هالند، مرد عنکبوتی جدید سینما، در یک مصاحبه تایید کرد که مارول استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه گانه بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی است و او برای ۶ فیلم که شامل سه‌گانه مرد عنکبوتی و سه فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول می‌شود، با مارول استودیو قرارداد دارد. با این حال، سونی امیدوار است که بتواند از هالند در فیلم‌های فرعی مرد عنکبوتی هم استفاده کند که به نظر می‌رسد مارول استودیو کاملا با آن مخالف است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز حضور خواهد داشت که این فیلم قرار است در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده