نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

انتشار پوسترهای جدید از فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های اصلی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

شب گذشته، شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرد که حاوی تصاویر تازه‌ای از فصل جدید این سریال فوق‌العاده مورد انتظار بود. حال این شبکه ۱۲ پوستر جدید از شخصیت‌های اصلی فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده است. روی این پوسترها شعار فصل هفتم این سریال که «زمستان اینجا است» (Winter is Here) است، دیده می‌شود و صورت شخصیت‌ها کاملا یخ زده است. در این میان، اگر به چشم شخصیت‌ها دقت کنید، شخصیت شرور و منفی نایت کینگ را مشاهده خواهید کرد. به نظر می‌رسد نایت کینگ نقش مهمی را در دو فصل پایانی این سریال خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این ۱۲ پوستر را مشاهده کنید:

حدود سه هفته دیگر پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones از شبکه HBO آغاز خواهد شد و این شبکه تبلیغات فصل هفتم این سریال را روز به روز گسترش می‌دهد. در طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار ویدیوها و تصاویر متعددی از فصل هفتم این سریال بوده‌ایم. علاوه بر پوسترهای منتشر شده، تصاویری نیز از تریلر جدید فصل هفتم سریال Game of Thrones گرفته و منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones Season 7 images

Game of Thrones Season 7 images

Game of Thrones Season 7 images

Game of Thrones Season 7 images

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. طبق خبری که ماه گذشته منتشر شد، قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ایزاک همپستد رایت،‌ بازیگر نقش برن استارک در سریال Game of Thrones، در مصاحبه با مجله امپایر نام واقعی جان اسنو در این سریال را فاش کرده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده