// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Skull & Bones دارای بخش داستانی خواهد بود

پس از معرفی بازی Skull & Bones در نمایشگاه E3 2017 توسط کمپانی یوبیسافت، این کمپانی اعلام کرده که بازی دارای بخش داستانی نیز خواهد بود.

در جریان رویداد E3 2017 و کنفرانس Ubisoft بود که یک بازی با حال و هوای نبردها و دزدی دریایی به نام Skull & Bones معرفی شد. اگر شما نیز فکر می‌کنید که در این بازی تنها می‌توانید به نبردهای رو در رو بپردازید، باید بدانید که طبق جدیدترین اخبار بازی و اطلاعاتی که کمپانی یوبی سافت منتشر کرده، بازی Skull & Bones قرار است دارای یک بخش داستانی نیز باشد. شاید بتوان گیم‌پلی این بازی را به نوعی یک نسخه‌ی فرعی از بازی محبوب Assassin's Creed: Black Flag دانست که شباهت‌های فراوانی با آن دارد.

طبق اطلاعاتی که از مصاحبه‌ی بین وب‌سایت یوروگیمر و یکی از مسئولان یوبی‌سافت منتشر شده، این بازی دارای بخش‌های دیگری از جمله بخش داستانی و حضور شخصیت‌های نمادین نیز خواهد بود. بخش‌هایی از این مصاحبه را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Skull & Bones یک بخش و کمپین داستانی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که البته روند آن هم از بخش چندنفره جدا و بی ارتباط نخواهد بود. در بخش داستانی، بازیکنان علاوه بر انجام ماموریت‌ها، با شخصیت‌ها و رقبای نمادینی رقابت می‌کنند که در حال حاضر اطلاعاتی از آنان منتشر نکرده‌ایم و باید در آینده منتظر آن باشید.

ذکر این جمله که روند بخش داستانی و چندنفره از یکدیگر جدا نخواهند بود شاید به این معنی باشد که بخش تک‌نفره و حالت رقابتی بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) در کنار یکدیگر قابل دسترسی باشند. شاید این حالت‌ها در یک نقشه‌ی واحد بزرگ و در مناطق مختلفی از آن باشند؛ مانند بازی Tom Clancy's The Division. ادامه‌ی مصاحبه به شرح زیر است:

تنها حالتی که ما در رویداد E3 2017 نمایش دادیم، حالتی موسوم به Loot Hunt بود که بازیکنان در مقابل یکدیگر به رقابت می‌پردازند. ما دوست داریم بگوییم که این تنها بخش کوچکی از بازی Skull & Bones است و باید منتظر بخش‌های دیگری از آن باشید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده