نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

شاون اسکیگ: دنیای آنچارتد به پایان راه خود نرسیده است

شاون اسکیگ، نویسنده و کارگردان هنری بازی Uncharted: The Lost Legacy، در مصاحبه با یوروگیمر اعلام کرد که دنیای Uncharted به پایان کار خود نرسیده است.

مطابق آخرین اخبار بازی، وب‌سایت خبری یوروگیمر مصاحبه‌ای را با نویسنده و کارگردان هنری بازی Uncharted: The Lost Legacy یعنی شاون اسکیگ ترتیب داده است که در آن اطلاعات جالبی از بسته‌ی الحاقی مذکور و آینده‌ی مجموعه‌ی محبوب آنچارتد ارائه شده است.

بازی Uncharted: The Lost Legacy یک بازی فرعی از مجموعه‌ی Uncharted است که بزرگ‌ترین خط داستانی یک بسته‌ی الحاقی در کل تاریخ استودیو ناتی داگ را روایت می‌کند. این بسته‌ی الحاقی بیشتر به یک بازی کامل شباهت دارد و تنها برخی از ویژگی‌های آن نظیر قیمت ۳۹.۹۹ دلاری است که باعث می‌شود آن را یک بسته‌ی الحاقی متصور شویم.  

برای اولین بار در تاریخ مجموعه‌ی آنچارتد کنترل شخصیت برجسته و محبوب کلویی فریزر به کاربر محول می‌شود و این کاراکتر در یک ماموریت تازه به همراه نیدین راس برای یافتن عاج گانش راهی هند خواهد شد. وقایع این بسته‌ی الحاقی ۶ تا ۱۲ ماه پس از وقایع بازی Uncharted 4 روایت می‌شود و کلویی و نیدین در طول این ماموریت با گروهی بی‌رحم و جنایتکار روبه‌رو می‌شوند.

شاون اسکیگ در بخشی از مصاحبه‌ی خود با یوروگیمر نگرانی طرفداران نسبت به کامل نبودن بسته‌ی الحاقی The Lost Legacy را بی‌مورد عنوان کرد و گفت که با وجود ملحق شدن تعدادی از اعضای تیم سازنده به پروژه‌ی The Last of Us 2 همچنان شمار زیادی از اعضای تیم روی این بسته‌ی الحاقی کار می‌کنند و به صراحت می‌توان اعلام کرد که این اثر یک بازی کامل خواهد بود و به‌طور قطع ساخته‌ی استودیو ناتی‌داگ است.

اسکیگ در رابطه با شماره‌دار نبودن بازی Uncharted: The Lost Legacy نیز اعلام کرد که داستان این بازی پیرامون کاراکتر نیتن دریک نیست و به همین خاطر نمی‌توان آن را شماره‌ی بعدی آنچارتد دانست و از طرفی پرونده‌ی نیتن دریک توسط سازندگان بسته شده است. در ابتدا پروژه‌ی ساخت بسته‌ی الحاقی The Lost Legacy با نیروی انسانی و بودجه اندکی آغاز شد و داستان بازی نیز بسیار کوتاه بود؛ ولی تیم سازنده به فضای بیشتری برای پرورش شخصیت و ابعاد درونی کلویی فریزر نیاز داشت که این امر به گسترش این اثر به یک بازی کامل منجر شد.

ادامه یافتن مجموعه‌ی آنچارتد بدون حضور نیتن دریک و پایان یافتن این مجموعه‌ پس از بسته‌ی الحاقی The Lost Legacy نیز سوالاتی بود که در خلال مصاحبه‌ی یوروگیمر با شاون اسکیگ مطرح شد و او در این رابطه اعلام کرد:

من نمی‌گویم که این پایان کار است. دنیای ما وسعت زیادی دارد و شخصیت‌های بسیاری را نیز در خود جای داده است. ما حتی پیش از این، دو شخصیت سالیوان (Sallivan) و کاتر (Cutter) را مورد بررسی قرار داده و این دو را به هم ربط دادیم و به این ترتیب نقاط قوت و ضعف داستان مشخص شد. ما به دنبال چیزی جدید و تازه بودیم که در نهایت شخصیت کلویی به ذهنمان رسید.

اما در مورد بسته شدن پرونده‌ی دنیای آنچارتد نیز به شدت بعید می‌دانم که این مجموعه به پایان راه خود رسیده باشد.

در پایان مصاحبه، اسکیگ تایید کرد که استودیو ناتی‌داگ تقریبا خط داستانی تمامی شخصیت‌های دنیای آنچارتد از جمله دو کاراکتر سالی و کاتر را در اختیار دارد و به این ترتیب احتمال دارد که در آینده‌ی نزدیک شاهد بسته‌های الحاقی جدیدی برای سایر کاراکترها به مانند کلویی فریزر باشیم.

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۳۱ مردادماه (۲۲ آگوست) در امریکای شمالی و در تاریخ ۱ شهریور (۲۳ آگوست) در اروپا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. افرادی که بازی را از خرده‌فروشی‌های منتخب پیش‌خرید کنند، یک نسخه دیجیتالی رایگان از Jak and Daxter: The Precursor Trilogy دریافت خواهند کرد و افرادی هم که بازی را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند، یک پوسته (تِم) مرتبط با این بازی را دریافت می‌کنند.

آخرین تریلر گیم‌پلی بازی را می‌توانید در زومجی مشاهده کنید و نظرت خود را در خصوص بازی با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده