نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

زک اسنایدر تئوری یک طرفدار در مورد فیلم Batman V Superman را تایید کرد

زک اسنایدر به تازگی یکی از تئوری‌های جالب طرفداران در مورد فیلم Batman V Superman را تایید کرده است.

بسیار از طرفداران کشته شدن هزاران نفر افراد بی‌گناه در فیلم Man of Steel توسط زک اسنایدر را به شدت محکوم کرده و از این تصمیم کارگردان انتقاد کردند. اما بعدا مشخص شد که سوپرمن توسط روح اشخاصی که موفق به نجات آن‌ها نشده، تسخیر شده است. با این حال بسیاری از مخاطبین هرگز متوجه نشدند که اسنایدر چگونه این موضوع را در فیلم بیان می‌کند. از نظر خط داستانی اصلی، فیلم Batman V Superman مستقیما از تراژدی و قتل عامی که توسط ژانرال زاد در بخش پایانی فیلم Man of Steel رخ می‌دهد، خارج می‌شود. اما در اتفاقی جالب، هنگامی که یکی از طرفداران دنیای سینمایی DC در Reddit به مطرح کردن تئوری خود در مورد چگونگی به تصویر کشیده شدن ضربه روحی روانی سوپرمن توسط اسنایدر (پس از اتفاقات فیلم Man of Steel) پرداخت، خود زک اسنایدر نسبت به این تئوری واکنش نشان داده و آن را تایید کرد. ارتباط مستقیم میان این طرفدار و کارگردان بدون شک آرزوی علاقه‌مندان به کامیک خواهد بود.

و اما سکانسی که این تئوری به آن می‌پردازد به بخش اول فیلم Batman V Superman مربوط است، هنگامی که سوپرمن از مهمانی لکس لوتر خارج می‌شود تا دخترکی که در یک کارخانه آتش گرفته در مکزیک گرفتار شده است را نجات دهد. سوپرمن در حالی‌که دخترک را نجات داده و در دستان خود امن نگه‌داشته، روی زمین فرود می‌آید و ناظران حادثه دور وی جمع می‌شوند. با توجه به اینکه حادثه در جریان جشن روز مردگان به وقوع پیوسته است، ناظران به چهره خود نقابی با طرح جمجه زده‌اند و لباسی با طرح اسکلت دارند.

فیلم Batman V Superman

هنگامی که مردم به سوپرمن می‌رسند و سعی می‌کنند دستان خود را به وی برسانند، داستان دیدگاه جهان نسبت به سوپرمن را تغییر داده و او را یک ناجی معرفی می‌کند و مردم حاضر در محل حادثه به وی ایمان پیدا می‌کنند. این تئوری توسط کاربری به نام The Kingslayer مطرح شده و در کنار آن اهمیت به تصویر کشیده شدن مکرر جمجمه در هر دو فیلم را تحلیل می‌کند.

به طور دقیق‌تر، ژنرال زاد در فیلم Man of Steel به کلارک کابوسی را نشان می‌دهد که وی در آن توسط جمجمه مردگانی بلعیده می‌شود که در صورتیکه نقشه زاد برای تصرف زمین به حقیقت بپیوندد، سوپرمن هرگز قادر به نجات آن‌ها نخواهد بود. مدتی بعد، تخریب به وجود آمده از نبرد میان این دو به قیمت جان هزاران نفر به اتمام می‌رسد و در نهایت، سوپرمن در فیلم بعدی خود را در محاصره جمجمه‌ها و اسکلت‌ها پیدا می‌کند و نمی‌تواند مردگان را رها کند و تبدیل به ناجی شود که آن‌ها می‌خواهند.

فیلم Man of Steel

در ادامه می‌توانید تصویری از تحلیل The Kingslayer و پاسخ زک اسنایدر را مشاهده کنید:

زک اسنایدر

بدون شک هیچکس برای تایید تئوری شما در مورد تصاویر و نمادگرایی یک فیلم بهتر از کارگردان آن اثر نیست و پاسخ کوتاه اما راسخ اسنایدر هم تایید کننده این تئوری است. بنابراین ارتباط میان سکانس روز مردگان با کابوس سوپرمن مرتبط است. بدون شک اسنایدر در حال ساخت داستانی منسجم از سوپرمن است که از فیلم Man of Steel آغاز شده، در فیلم Dawn of Justice ادامه پیدا کرده و در فیلم Justice League به اوج می‌رسد.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده