// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Get Even منتشر شد

باندای نامکو در آستانه انتشار بازی ترسناک Get Even برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو فارم‌ 51 (The Farm 51) تریلری از بازی Get Even منتشر کردند. تریلر منتشر شده که به مدت دو دقیقه است، محیط‌های این بازی را نشان می‌دهد و در صحنه‌هایی می‌توانیم درگیری‌های آن را به همراه نقاشی‌هایی مرموز در اتمسفر تاریک این بازی ببینیم.

بازی Get Even یک اثر شوتر اول-شخص و ترسناک است که سازندگان، داستان آن را با فیلم‌ها مقایسه می‌کنند. شما بازی را در نقش کول بلک انجام می‌دهید؛ کسی که تنها چیزی که به خاطر دارد این است که در جستجوی دختری است که بمبی به او متصل شده است. با پیش بردن بازی، کاربران با گذشته کول بلک بیشتر آشنا می‌شوند و خاطرات او را بر ملا می‌کنند و متوجه می‌شوند که آن دختر چه کسی بوده است.

بازی Get Even قرار بود در تاریخ ۵ خردادماه (۲۶ مه) منتشر شود که به دلیل حملات تروریستی در منچستر، کمپانی باندای نامکو ضمن همدردی اعلام کرد که بازی دیرتر و در تاریخ ۲ تیرماه (۲۳ ژوئن) منتشر خواهد شد.

بازی Get Even پس از انتشارش در فردا، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. البته بازی در روز گذشته از طریق فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

| |

در صفحه بازی Get Even در زومجی می‌توانید تریلر‌های پیشین این بازی را نیز تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده