نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

یک درخت به درخواست جالب یک کاربر از بازی Rising Storm 2: Vietnam حذف شد

یک درخت از بازی Rising Storm 2: Vietnam به علت درخواست جالب یکی از کاربران این بازی تیراندازی، توسط سازندگان حذف شد.

چند هفته پیش، یکی از کاربران وب‌سایت ردیت به نام SprayAndPlay درخواست کرد یک درخت (که می‌توانید تصویر آن را در ادامه مشاهده کنید) از محیط بازی Rising Storm 2: Vietnam حذف شود. بازی Rising Storm 2 یک بازی تیراندازی چندنفره برای رایانه‌های شخصی است که اوایل امسال عرضه شده و محبوبیت فراوانی هم دارد. نکته جالب این است که در بروزرسانی جدید این بازی، درخت مذکور حذف شده است.

بازی Rising Storm 2: Vietnam

در نگاه اول، ممکن است این درخواست کمی عجیب به نظر برسد، اما هنگامی که توضیحات کاربر مذکور را بخوانید، متوجه می‌شوید که دلیل موجهی برای این درخواست وجود دارد:

در بازی هلیکوپتر وجود دارد و من از پرواز با آن‌ها لذت می‌برم و تاکنون خلبانی نقش موردعلاقه من بوده است. یک منطقه فرود با پوشش چندین درخت وجود دارد که به طور قابل ملاحظه‌ای نزدیک به یکی از اهداف است که دوست دارم در صورت امکان از آن استفاده کنم؛ اما به خاطر نزدیک بودن این منطقه به هدف، هنگامی که قصد فرود در این منطقه را دارم، زیر آتش سنگین قرار می‌گیرم. خب کاری که انجام می‌دهم این است که در ارتفاع بسیار پایین با سرعت بالا پرواز میکنم، یک دور ۱۸۰ درجه می‌زنم و فرود می‌آیم تا نیروها را پیش از اینکه روتورم توسط شلیک RPG نابود شود، پیاده کنم.

با این حال، خروجی این منطقه فرود توسط یک درخت تنها، گره‌خورده و باریک بسته شده است. در اوج درگیری من مجددا اوج میگیرم تا از این منطقه به سرعت خارج شوم، اما با درخت مذکور برخورد و سقوط می‌کنم.

به همین علت، SprayAndPlay درخواست زیر را مطرح کرده است:

می‌دانم که این یک مشکل کوچک است؛ اما وجود این درخت در نقشه غیر مرتبط است و هیچ هدفی از قرار گرفتن آن وجود ندارد. برای پناه‌گیری بسیار کوچک و باریک است و درست در وسط یک مسیر بزرگ از رودخانه است. آن را با یک سنگ یا چیز دیگری جایگزین کنید تا بال‌های هلیکوپتر من را نابود نکند.

به شخصه بازی Rising Storm 2: Vietnam را تجربه نکرده‌ام، اما بدون شک همه ما مشکلی مشابه را تجربه کرده‌ایم: ساختمان یا اشیایی در نقشه یک بازی چندنفره که اگر قصد پیاده‌سازی استراتژی خاصی را داشته باشید یا نیازمند تکرار حرکتی مشابه باشید، به تدریج موجب دردسر و و آزار شما خواهد شد. پس حتی اگر این مشکل کوچک هم باشد، هنگامی که دلیل موجهی برای آن داشته باشید، بدون شک مورد توجه سازندگان قرار خواهد گرفت.

پس از چند هفته، استودیو Tripwire Interactive که سازنده بازی محسوب می‌شود، درخت مذکور را به عنوان بخشی از آپدیت جدید بازی حذف کرده و در توضیحات آن آمده است: «آقا، با شما موافق هستیم!»


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده