// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

کلاس نکرومنسر بازی Diablo III هفته آینده از راه می‌رسد

هفته‌ی آینده قرار است کلاس Necromancer بازی Diablo 3 که پیش‌تر معرفی شده بود، به این بازی اضافه شود.

اگرچه ممکن است بسته‌ی جدیدی که پیش‌تر برای بازی Diablo III معرفی شد و Rise of the Necromancer نام دارد شبیه به یک DLC کامل نباشد، اما به هر حال یک بروزرسانی بزرگ برای این بازی به حساب می‌آید که طبق جدیدترین اخبار بازی قرار است در تاریخ ۲۷ ماه ژوئن (۶ تیرماه) منتشر شود و کلاس نکرومنسر را به این بازی اضافه کند. این بسته که به قیمت ۱۵ دلار عرضه می‌شود، قرار است به دنبال آپدیت نسخه‌ی 2.6 به بازی اضافه شود. کسانی که می‌خواهند بازی را روی کنسول اجرا کنند و هنوز آن را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند نسخه‌ی Eternal Collection را تهیه کنند که علاوه بر DLC جدید، شامل نسخه‌ی Ultimate Evil نیز خواهد بود. استفاده از این فرصت از این جهت به نفع خواهد بود که قیمت اصلی این نسخه ۶۰ دلار است، اما برای مدت محدودی می‌توانید آن را به قیمت ۴۰ دلار تهیه کنید که البته مشخص نیست چه زمان به پایان برسد.

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

بسته‌ی Rise of the Necromancer کلاس نکرومنسر را به بازی Diablo III اضافه می‌کند که بر اساس همین کلاس در نسخه‌ی دوم بازی، ساخته شده است. این کلاس نیز مانند هر کلاس دیگری می‌تواند هم در بخش کمپین بازی و هم در حالت Adventure به‌کار گرفته شود. به غیر از اضافه شدن کلاس نکرومنسر، این آپدیت شامل موارد دیگری نیز هست که می‌توانید در تریلر بالا مشاهده کنید. یکی از این موارد امکان اضافه کردن دو اسلات بیشتر برای شخصیت و همچنین ذخیره‌ی وسایل مورد نیاز است که البته ذخیره‌ی وسایل بیشتر تنها برای دارندگان نسخه‌ی پی‌سی میسر است. تمامی این موارد، درست پس از خرید و دریافت این بسته در تاریخ ذکر شده فعال خواهند شد.

حتی اگر شما این بسته را نیز خریداری نکنید، اگر بسته‌ی Reaper of Souls را داشته باشید می‌توانید محتوای رایگانی را پس از دریافت آپدیت 2.6 به بازی اضافه کنید. تمامی مناطق The Shrouded Moors ،Temple of the Firstborn ،Realms of Fate و Challenge Rifts پس از دریافت پچ، به‌صورت رایگان برای شما آزاد خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده