نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

با Sega Forever بازی های سگا را رایگان روی موبایل تجربه کنید

سگا سرویسی با نام Sega Forever برای موبایل منتشر کرده که امکان اجرای بازی‌های این شرکت را روی اندروید و iOS فراهم می‌کند.

محبوبیت بازی‌های موبایل در چند وقت اخیر باعث شده تا کمپانی‌های بزرگ هم به این پلتفرم علاقه‌مند شوند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سگاسرویسی با نام Sega Forever برای اندروید و آیفون منتشر کرده که به لطف آن می‌توان بازی‌های کلاسیک این شرکت را روی موبایل بازی کرد. این سرویس شامل بازی‌هایی از کنسول‌های دریم‌کست، جنسیس، گیم‌گیر و سگا ساترن می‌شود و تمامی بازی‌های موجود روی این سرویس، به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

البته مانند اکثر بازی‌های موبایل رایگان، آثار موجود روی این سرویس هم دارای تبلیغاتی هستند که می‌توان با پرداخت ۲ دلار به ازای هر بازی آن‌ها را غیرفعال کرد. همچنین این بازی‌ها از ویژگی‌هایی چون جدول رتبه‌بندی، امکان ذخیره بازی‌ها در فضای ابری، بازی آفلاین و امکان بازی با کنترلر پشتیبانی خواهند کرد. اولین گروه از بازی‌هایی که از امروز از طریق این سرویس در دسترس قرار گرفته‌اند، به شرح زیر هستند:

  • Sonic the Hedgehog
  • Altered Beast
  • Comix Zone
  • Kid Chameleon
  • Phantasy Star II

البته اجباری به تجربه این بازی‌ها از طریق Sega Forever نبوده و تمامی بازی‌ها به صورت مجزا هم روی فروشگاه‌های گوگل پلی و آیتونز قرار گرفته‌اند. در پایان می‌توانید تریلر انتشار Sega Forever را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده