// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Pillars of Eternity برای کنسول های نسل هشتمی پورت می‌ شود

کمپانی Paradox Interactive اعلام کرد که بازی نقش‌ آفرینی و ایزومتریک Pillars of Eternity به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو آبسیدین (Obsidian) و کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) اعلام کردند که بازی Pillars of Eternity، در سبک نقش‌آفرینی و ایزومتریک، در تاریخ ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست) برای کنسول‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی Pillars of Eternity یک اثر نقش‌آفرینی با زاویه دید بالا به پایین است که در سال ۲۰۱۵ میلادی برای رایانه‌های شخص ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد. این بازی از طریق کمپین جمع‌آوری بودجه کیک‌استارتر توسعه خود را از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز کرد و بیش از ۴ میلیون دلار از سوی طرفداران جمع‌آوری کرد. این بازی به واسطه‌ی موتور گرافیکی Unity توسعه یافته است.

خط داستانی این بازی در دنیای خیالی Eora به وقوع می‌پیوندد. دنیای این بازی در زیر طلسمی به نام هالو‌برن فرو رفته است، طلسمی که کودکان این دنیا را بدون روح می‌آفریند. در اوایل بازی شخصیت اصلی این بازی از انرژی جدیدی در خود مطلع می‌شود که بعد‌ها آن را با نام واچر می‌شناسند. این انرژی به آنها اجازه می‌دهد که گذشته انسان‌ها و روح‌ها را ببینند، از این رو وظیفه کاربران این است که از طلسم یاد شده مطلع شوند و راه حلی برای نابودی آن پیدا کنند.

در ادامه  می‌توانید با تماشا کردن تریلر نگاهی به دنیا و گیم‌پلی بازی Pillars of Eternity بیاندازید و نظارت خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

 


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده