// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تاریخ انتشار بسته Episode Prompto بازی Final Fantasy XV اعلام شد

کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Episode Prompto بازی Final Fantasy XV را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Episode Prompto بازی Final Fantasy XV توسط کمپانی اسکوئر انیکس اعلام شد. این DLC قرار است در تاریخ ۲۷ ماه ژوئن (۶ تیر ماه) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. در این DLC مبتنی بر داستان، شما در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی بازی هستید که از گروه جدا شده و خود را در میان سرزمینی یخی و مملو از برف می‌یابد. شما داستانی را تجربه خواهید کرد که پیش‌تر ندیده‌اید و باید در نقش شخصیت بازی به نام Prompto به دنبال کشف سرنوشت خود باشید. در زیر می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بسته را مشاهده کنید:

  | 

همان‌طور که در تریلر بالا نیز مشاهده می‌کنید، بسته‌ی Episode Prompto بر شوتر سوم شخص تمرکز داشته که برای انجام حرکات شخصیت بازی نیز بسیار مناسب است. شما در این DLC می‌توانید از سلاح‌ دستی، Rifle و راکت لانچر استفاده کنید. در دیگر اخبار مربوط به این بازی این‌که بسته‌ی الحاقی دیگری نیز به نام Comrades برای آن معرفی شده که قرار است هر چهار شخصیت بازی را برای قرار گرفتن در حالت همکاری چندنفره در دسترس قرار دهد که هنوز تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است.

بازی Final Fantasy XV در ماه نوامبر ۲۰۱۶ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست بیش از ۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. پیش‌تر در زومجی و در نمایشگاه E3 2017 خبر معرفی بازی واقعیت مجازی Monster of the Deep: Final Fantasy XV را مطالعه کردید که قرار است در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار شود.

نظر شما در مورد این بسته‌ی الحاقی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده