// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر بازی Total War: Warhammer II با محوریت نقشه بازی

بالاخره نقشه‌ی بازی Total War: Warhammer II نیز رونمایی شد که علاوه بر وسعت بسیار بزرگش، همانند نسخه‌ی اول جزییات فراوان و نژادهای متنوعی را به تصویر می‌کشد.

در جریان نمایشگاه E3 2017 بود که تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer II به عنوان دومین بازی از سه‌گانه‌ای با همین نام اعلام شد. پس از اعلام تاریخ انتشار شاید بتوان محبوب‌ترین و مورد انتظارترین خبر را برای طرفداران این سری نمایش نقشه‌ی بازی دانست. اکنون و در جدیدترین اخبار بازی، تریلری توسط استودیو کریتیو اسمبلی منتشر شده که نقشه‌ی بزرگ و زیبای بازی را به تصویر می‌کشد. همانطور که پیش‌تر نیز در اخبار مربوط به این بازی در زومجی گفته شد، بازی Total War: Warhammer II به عنوان دنباله‌ی بازی Total War: Warhammer از نقشه بازی در نسخه‌ی اول یعنی قاره‌ی کهن کوچ کرده و به سرزمین‌های دوردست و مرموزی می‌رود که به چهار قاره تقسیم می‌شوند. این قاره‌ها عبارت‌اند از Ulthuan ،Naggaroth ،Lustria و Southlands که در این تریلر تنها دو قاره‌ی Lustria و Ulthuan به تصویر کشیده شده‌اند و طبق عادت همیشگی Creative Assembly خبری از محبوب‌ترین نژاد، یعنی نژاد چهارم که به احتمال زیاد Skaven خواهد بود، نیست.

  | 

پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی اولین نژاد بازی یعنی Lizardmen را مشاهده کردید و همچنین خواندید که کسانی که بازی را پیش‌خرید یا در هفته‌ی اول انتشار خریداری کنند، یک نژاد جدید را که هنوز معرفی نشده و قرار است برای نسخه‌ی اول بازی منتشر شود به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. بازی Total War: Warhammer II قرار است در تاریخ ۲۸ ماه سپتامبر (۶ مهر ماه) به صورت انحصاری برای پی‌سی منتشر شود و مدتی کوتاه پس از انتشار بروزرسانی رایگانی دریافت خواهد کرد که هر دو نقشه‌ی نسخه‌های اول و دوم بازی و تمامی نژادهای آن‌ها را ادغام کرده و نقشه‌ای بسیار عظیم خلق خواهد کرد.

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده