نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Brain it On

بازی موبایل Brain it On یکی از بازی‌های فوق‌العاده در سبک پازل مبتنی بر فیزیک است که بازیکن را با ترسیم بی‌نهایت شکل متفاوت برای حل معماها به چالش می‌کشد.

ثابت شده است که یکی از عوامل کاهش هوشیاری ذهنی و احساس سرزندگی در گذر زمان، به فرسودگی ارتباط میان سلول‌ها و اعصاب مغزی در انسان مربوط می‌شود. تحقیقات جدید پیرامون این موضوع نشان می‌دهد با به‌کارگیری سلول‌های خاکستری و ارتباط اعصاب مغزی و فعال نگه‌ داشتن آنها به‌وسیله‌ی تفکر، حل پازل‌های گوناگون و به‌چالش کشیدن ارتباطات مغزی، می‌توان این اتصالات را تا حد زیادی بهبود بخشید و حتی به تولید سلول‌های جدید کمک کرد. بحث را کمی به سمت و سوی علمی بردم تا عنوان کنم بازی اندروید و آیفون Brain it On ساخته استودیو اوربیتال ناین (Orbital Nine)، یکی از معدود ساخته‌هایی است که می‌تواند به شکل فوق‌العاده‌ و کم‌نظیری قوای تفکر ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یکی از بهترین نمونه‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن ارتباطات بین سلول‌های مغزی بازیکن به شمار می‌رود. 

اساس گیم‌پلی در بازی Brain It On بر پایه ترسیم اشکال و حل معما بر اساس قوانین فیزیک است

هسته گیم‌پلی در بازی Brain It On بر پایه ترسیم اشکال و حل معما بر اساس قوانین فیزیک است. شما باید با رسم هر شکلی که در تصور دارید نسبت به حل پازل‌های بازی اقدام کنید. هر کدام از مراحل، هدف مخصوص به خود را دارد و در هنگام آغاز هر مرحله بازی، ماموریت‌ بازیکن برای حل معما در قالب یک متن به او منتقل می‌شود و باید نسبت به حل آن با ترسیم اشکال مختلف اقدام کند. در بازی بیش از ۱۰۰ مرحله متفاوت وجود دارد که با پیشروی شما در طول مراحل، Brain It On به مرور سخت و سخت‌تر می‌شود تا جایی که حل برخی از آنها به سوی غیرممکن میل می‌کند.

مراحل بازی ۵ مجموعه ۲۰ قسمتی را تشکیل می‌دهند. برای دسترسی به مجموعه مراحل بعدی باید امتیازات یا ستاره‌های مربوط به هر کدام از آنها را تا جای ممکن به‌دست آورید. در بخش دستاورد ستاره‌ها، ۳ چالش مختلف برای مراحل در نظر گرفته شده است. چالش اول انجام هدف تعیین‌شده برای حل معما است. چالش دوم به حل معما در زمان‌بندی بسیار کوتاه و معین مربوط می‌شود و چالش ستاره‌ی آخر مربوط به تعداد محدودی از اشکال است که شما باید به وسیله ترسیم آنها نسبت به حل معماها اقدام کنید. البته از آنجایی که Brain It On جزو بازی‌های رایگان دسته‌بندی می‌شود، بازیکن می‌تواند بدون کسب امتیاز و با واریز وجه نقد (یک دلار) به‌وسیله‌‌ی پرداخت درون برنامه‌ای به مجموعه مراحل بعدی دسترسی پیدا کند.

بازی Brain It On از نظر پرداخت به جزئیات و رنگ‌بندی محیط، در سطح بسیار خوبی قرار دارد

در بخش بصری، بازی Brain It On از موتور گرافیکی یونیتی (Unity) استفاده می‌کند و کاملا دوبعدی طراحی شده است. بازی از نظر پرداخت به جزئیات و رنگ‌بندی محیط، در سطح بسیار خوبی قرار دارد. انیمیشن‌های طراحی‌شده برای اشکال ترسیمی کاملا داینامیک هستند و با توجه به نوع شکل ترسیم‌شده توسط بازیکن، هر کدام عکس‌العمل و عملکرد کاملا متفاوتی را به اجرا می‌گذارند. در زمینه صداگذاری و موسیقی متن نیز Brain It On در سطح قابل قبولی قرار دارد و موزیک‌های متن متناسب با پازل‌های بازی احساس خوشایندی را به بازیکن منتقل می‌کنند. روی هم رفته بخش بصری و صداگذاری در Brain It On تمام چیزی است که می‌توان از یک بازی پازل خوش‌ساخت انتظار داشت.

دانلود تریلر بازی Brain It On

در نهایت، اگر از طرفداران بازی‌های پازل خصوصا نوع مبتنی بر قوانین فیزیک هستید یا از به چالش کشیدن توان هوشی خود به‌وسیله یکی از بهترین پرداخت‌ها در بازی‌های معما-محور فیزیکی لذت می‌برید، به هیچ‌عنوان تجربه فوق‌العاده بازی Brain It On را از دست ندهید. شما هم‌اکنون می‌توانید این اثر زیبا را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به‌صورت رایگان برای تبلت و گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS تهیه کنید.

دانلود بازی موبایل Brain It On

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده