// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

آپدیت بازی Overwatch به همراه نقشه ای جدید منتشر شد

جدیدترین بروزرسانی بازی Overwatch که علاوه بر اضافه کردن نقشه Horizon Lunar Colony، تغییراتی را نیز در بازی اعمال می‌کند، منتشر شد.

در جریان اخبار بازی، روز گذشته جدیدترین بروزرسانی بازی Overwatch منتشر شد که علاوه بر اضافه کردن نقشه‌ای جدید به نام Horizon Lunar Colony، تغییراتی را نیز در شخصیت Roadhog اعمال می‌کند. علاوه بر این موارد، تغییراتی نیز در سایر بخش‌ها و شخصیت‌های بازی اعمال شده است. نقشه‌ی جدیدی که به بازی اضافه شده و می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را میانه‌ی مطلب مشاهده کنید، در کره‌ی ماه جریان دارد و دارای ویژگی بسیار جالبی به نام جاذبه‌ی پایین است که می‌تواند تاثیر بسیار جالبی در گیم‌پلی داشته باشد.

البته این ویژگی را می‌توان از این پس و در اجرای بازی در حالت Custom برای تمامی نقشه‌ها فعال و نبرد را در آن نقشه بسیار سخت‌تر کرد. از جمله‌ی دیگر تغییرات می‌توان به بالانس شدن برخی از ویژگی‌های شخصیت Roadhog اشاره کرد که می‌توان گفت بیشترین تغییر را داشته است. دیگر شخصیت‌های بالانس‌شده نیز Reaper و McCree هستند. پوسته‌های Oni Genji و Officer D.Va که پیش‌تر تنها از طریق اجرای بازی Heroes of the Storm قابل دریافت بودند، حالا از طریق خود بازی Overwatch (جعبه‌های Loot Box) قابل دسترسی هستند.

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

بازی Overwatch به واسطه‌ی این آپدیت تغییرات دیگری نیز کرده که حذف شدن دکمه‌ی Rate This Match از جمله‌ی آن‌ها است. برای دیدن تمامی تغییرات این پچ می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. پیش‌تر در زومجی خواندید که کمپانی بلیزارد در حال کار کردن روی یک بازی شوتر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده