// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

بازی های هفته پایانی خرداد 1396 برای اندروید

هفته آخر خرداد در کنار رایگان شدن بازی Beat Stomper، روویو نیز بازی جدید Angry Birds را با مکانیکی جدید عرضه کرد.

در آخرین هفته بهار ۱۳۹۶،‌ روویو بازی جدیدی از مجموعه Angry Birds را با نام Evolution برای اندروید و آیفون عرضه کرد که این بار پرندگان را به نبرد با خوک‌ها در جزیره پرندگان می‌برد. در ادامه اپل نیز مانند هفته‌های گذشته یک بازی را در پایان روز پنجشنبه با نام Beat Stomper به صورت رایگان ارائه کرد که برای عاشقان بازی‌های موزیکال گزینه‌‌ای عالی است. در ادامه می‌توانید لیستی از پنج بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی در هفته گذشته را مطالعه کنید. اگر بازی های زیر نظر شما را جلب نکرد می‌توانید با مراجعه به بخش بازی موبایل، لیست کامل بازی‌های معرفی شده در زومجی را مطالعه کنید. علاوه بر این زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید و بهترین بازی های پولی اندروید را معرفی می‌کند که با کلیک روی آنها می‌توانید به لیست بهترین‌های ماه‌های گذشته دسترسی پیدا کنید.

بازی Angry Birds Evolution

Angry Birds Evolution

Rovio با قدرت به ساخت بازی‌‌های جدید از مجموعه پرندگان خشمگین ادامه می‌دهد. در تازه‌ترین ماجراجویی Angry Birds،‌ پرندگان به نبرد در خاک خود برای بیرون کردن خوک‌های حیله‌گر از جزیره پرندگان می‌روند. برخلاف دیگر بازی‌های این مجموعه، Angry Birds Evolution گیم‌پلی متفاوتی دارد و بازیکنان این‌بار باید در محیطی سه‌بعدی و با گرافیک‌های بالا با خوک‌ها مبارزه کنند. قبل از ورود به هر مرحله باید پرنده‌های مورد نظر خودتان را انتخاب کنید تا در یک تیم به صورت نوبتی با خوک‌ها نبرد کنید. در پایان هر مرحله در کنار جوایز، تخم‌ مرغ‌های پرنده را نیز دریافت می‌کنید که با شکستن آنها می‌توانید شخصیت‌های جدیدی به دست بیاورید. بیش از ۱۰۰ پرنده و ده‌ها خوک، هریک با ویژگی‌های منحصر به فرد بخشی از محتوایی هستند که Evolution در اختیارتان می‌گذارد. بازی برای تجربه نیاز به اتصال آنلاین دارد.

دانلود بازی Angry Birds Evolution

بازی  ‌‌Beat ‌Stomper

Beat Stomper

تجربه بازی‌های موزیکال در جایگاه خود لذت متفاوتی دارد و این هفته اپ استور یکی از این بازی‌ها را برای تجربه عموم رایگان کرده است. بازی Beat Stomper با گیم‌پلی ساده و موزیک‌های زیبایی که دارد نه تنها در زمینه‌ صداگذاری،‌ بلکه از نظر بصری نیز دارای برتری‌هایی نسبت به بازی‌های مشابه است. در این بازی باید با لمس نمایشگر، مکعب را از روی پلتفرمی به پلتفرم دیگر پرتاب کنید و قبل از سقوط مکعب، با لمس دوباره نمایشگر به او کمک کنید تا روی پلتفرم دیگر بی‌افتد. Beat Stomper محصولی چالشی، جذاب و اعتیادآور است و مدت‌ها می‌تواند سرگرم‌تان کند. اگر به بازی‌های پلتفرمر سرعتی علاقه دارید، تجربه بازی رایگان Beat Stomper را از دست ندهید.

دانلود بازی موبایل Beat Stomper

بازی Conduct THIS!

Conduct THIS!

مدیریت شهر، شبیه‌ساز پرواز و این بار در بازی Conduct This به چالشی برای مدیریت قطارها می‌رویم. شرح وظایف شما کوتاه است؛ شما باید در هر مرحله خطوط راه‌آهن را به شکلی مدیریت کنید که قطارها بدون هیچگونه مشکلی مسافران را با توجه به رنگ‌شان به ایستگاه مورد نظر برسانند. بازی زمانی سخت می‌شود که در این مسیر در کنار قطارهای تحت کنترل شما، سایر وسایل نقلیه یا حتی قطار‌های باری رفت و آمد کنند. برخورد قطار با هر مانعی به سرعت باخت‌تان را رقم می‌زند. یکی از ویژگی‌های Conduct THIS! تنوع قطارهایی هستند که می‌توانید به مرور آزاد کنید. از سوی دیگر بازی مناطق و نقشه‌های متفاوتی از برفی گرفته تا کویری خشک دارد و با انتخاب هر نقشه محیط بازی کامل تغییر می‌کند. اگر تجربه‌ای جذاب از مدیریت قطارها می‌خواهید حتما بازی Conduct This! را تجربه کنید.

دانلود بازی Conduct THIS!

بازی Not Not

Not Not

اگر به دنبال چالشی متفاوت و البته سنجیدن سرعت واکنش خود هستید بازی Not Not یکی از نمونه‌های خوب این دست از بازی‌هاست. در این بازی باید یک کاراکتر را در چهار جهت روی یک مکعب بزرگ سه‌بعدی حرکت دهید. این مکعب جهت صحیح را به شما می‌گوید و فقط دو سه ثانیه فرصت دارید تا عکس‌العمل مناسب را نشان دهید. این سادگی در نهایت جای خود را به عبارات پیچیده می‌دهد و باید مراقب جهت‌های اشتباه نمایش داده شده روی مکعب باشید. حضور ۱۰ بخش اصلی، هرکدام با مرحله و درجه سختی متفاوت از دیگر ویژگی‌های این بازی زیبا است. اگر از طرفداران چالش‌های بی‌نهایت هستید،‌ Not Not این حالت را نیز برای علاقمندان در دسترس قرار داده است.

دانلود بازی موبایل Not Not

بازی Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival

دنیای پسا آخرالزمانی Zombie Gunship Survival، این بار شما را از آسمان به نبردی برای نجات جان همرزمان‌تان در مقابل زامبی‌‌ها می‌برد. با اعزام نیروهای زمینی ماموریت آغاز شده و باید سعی کنید تا بهترین پشتیبانی هوایی را برای حفظ جان نیروها در مقابل انبوهی از زامبی‌ها و البته برخی انسان‌های نابکار انجام دهید. بازی Zombie Gunship Survival لذت واقعی شلیک با سلاح‌های سنگین جنگنده هوایی AC-130 را به خوبی به شما القا می‌کند. با اتمام موفق مرحله منابعی را برای ارتقاء سطح فرماندهی و سلاح‌ها به دست می‌آورید تا با تجهیزاتی بیشتر به مقابله با زامبی‌ها بروید. گرافیک‌های زیبا، ویژگی‌ Overheat و در نهایت زیبایی گیم‌پلی،‌ این بازی رایگان را خواستنی می‌کند.

دانلود بازی موبایل Zombie Gunship Survival


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده