نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: تیم های دعوت شده به مسابقات معرفی شدند

کمپانی ولو با انتشار یک اعلامیه رسمی، نام شش تیم را به عنوان دعوت شدگان رسمی به مسابقات The International 7 معرفی کرد.

کمپانی ولو با معرفی شش تیم، پرونده‌ی دعوت‌شدگان به تورنمنت The International 7 را بست تا تکلیف ۱۲ تیم باقی‌مانده در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات مشخص شود.

همانند سال گذشته کمپانی ولو از ۶ تیم به صورت رسمی برای شرکت در مسابقات اینترنشنال امسال دعوت به عمل آورد که این امر شانس حضور تیم‌های مطرح در این تورنمت را افزایش می‌دهد و از نظارت دقیق ولو بر وضعیت تیم‌ها حکایت می‌کند. مرحله‌ی ماقبل مقدماتی مسابقات از تاریخ یکم تا چهارم تیر برگزار می‌شود و برندگان این مسابقات به همراه تیم‌های قهرمان بتل کاپ سطح ۸ (Tier 8)، به مرحله‌ی مقدماتی راه می‌یابند. در مرحله‌ی مقدماتی نیز تیم‌های دعوت‌شده به مرحله‌ی مقدماتی و صعودکنندگان مرحله‌ی ماقبل مقدماتی و قهرمانان بتل کاپ سطح ۸ در قالب دو گروه شامل ۹ تیم با هم به رقابت می‌پردازند و به این ترتیب تکلیف ۱۲ تیم راه یافته به مرحله‌ی گروهی مشخص می‌شود.

مسابقات مرحله‌ی مقدماتی از پنجم تا هشتم تیرماه جریان خواهد داشت. امسال بر خلاف سال‌های گذشته شاهد حضور ۱۸ تیم در این مرحله هستیم که از میان آنها دو تیم با امتیاز پایین شانس حضور در مرحله‌ی بعدی را از دست می‌دهند. مرحله‌ی گروهی این مسابقات به‌صورت Round Robin اجرایی می‌شود و هر یک از تیم‌ها به مصاف دیگر تیم‌های گروه خود می‌رود و بر اساس بردهای هر راند، امتیاز کسب می‌کند و به این ترتیب، تیم‌ها در مرحله‌ی اصلی در دو براکت بالا و پایین دسته‌بندی می‌شوند.

مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ مرداد در Key Arena سیاتل امریکا برگزار می‌شود و جوایز این دوره نیز در حال افزایش است و پس از انتشار دومین جعبه‌ی ایمورتال شاهد پیشرفت کم‌نظیری در جوایز بودیم تا سقف جوایز فعلا عدد ۱۶ میلیون دلار را پشت سر بگذارد. شانزده تیم باقی‌مانده در مرحله‌ی اصلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و به این ترتیب تیم‌های بازنده در براکت بالایی به براکت پایین منتقل می‌شوند و تیم‌های بازنده براکت پایینی حذف خواهند شد.

شش تیم مفتخر به دعوت مستقیم به مسابقات The International 7 از این قرارند:

Dota 2 Teams

نکته‌ی قابل توجه در این خصوص، عدم حضور تیم Wings Gaming در این دوره از مسابقات است که علت آن نیز به منحل شدن تیم مربوط می‌شود. در ادامه به بررسی هر یک از تیم‌های دعوت‌شده به تورنمت The International امسال خواهیم پرداخت.

OG Dota 2 Teams

تیم OG

دعوت مستقیم OG به مسابقات The International 7 با توجه به قهرمانی این تیم در مسابقات Kiev Major امسال و قهرمانی در Boston Major سال گذشته چندان دور از ذهن نبود و این تیم با ترکیب قدرتمند خود یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره از مسابقات به شمار می‌آید.

Virtus.Pro

تیم Virtus.Pro

دستاورد‌های تیم Virtus.Pro در مسابقات Kive Major و تورنمنت DOTA Summit 7 کمپانی ولو را به دعوت مستقیم این تیم به مسابقات اینترنشنال امسال واداشت. سال گذشته تیم VP از مرحله‌ی مقدماتی به مرحله‌ی اصلی مسابقات راه یافت و از دعوت مستقیم این تیم به مرحله‌ی اصلی خبری نبود.

EG Dota 2 Team

تیم Evil Geniuses

در خصوص دعوت مستقیم تیم محبوب EG به این تورنمنت چیز زیادی نمی‌توان گفت و پیش از این هم وقوع این امر قطعی به نظر می‌رسید. این فصل را نمی‌توان بهترین فصل برای تیم EG دانست؛ اما یقینا پیروزی در مسابقات Manila Masters قدرت این تیم را بار دیگر به همگان اثبات کرد.

Team Liquid Dota 2 Teams

تیم Team Liquid

در طول یک سال گذشته، این تیم در چندین رویداد مختلف افتخارات زیادی را کسب کرده است که از میان آنها می‌توان به مقام نخست مسابقات EPICENTER 2017 و مقام نخست تورنمت StarLadder i-League Invitational #2 اشاره کرد. دعوت مستقیم از Team Liquid نیز دور از انتظار نبود و این تیم با ترکیب خوب خود قطعا سزاوار این انتخاب است.

IG Dota 2 Teams

تیم Invictus Gaming

دعوت مستقیم از تیم IG به مسابقات The International 7 دور از ذهن نبود؛ زیرا این تیم در سال جاری، با افتخار مقام نخست مسابقات Dota 2 Asia Championship را از آن خود کرد. نتایج متوسط این تیم پس از مسابقات Dota 2 Asia Championship به هیچ عنوان از شایستگی این تیم کم نخواهد کرد و آنها می‌توانند نتایج خوبی را در تورنمنت پیش رو رقم بزنند.

Newbee Dota 2 Teams

تیم Newbee

تیم Newbee با کسب مقام دوم در مسابقات Manila Masters و کسب مقام نخست مسابقات Galaxy Battles به همگان ثابت کرد که نتایج ضعیف این تیم در مسابقات Kive Major موقتی بوده و آنها مستحق دعوت مستقیم به مسابقات اینترنشنال امسال هستند.

دوازده سهمیه‌ی دیگر نیز باقی خواهد ماند که از مرحله‌ی مقدماتی به این دوره صعود خواهند کرد. در اطلاعیه‌ی کمپانی ولو تیم‌های دعوت‌شده به مرحله‌ی مقدماتی نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توان آن را مشاهده کرد:

The International 7 Qualifier

مناطق امریکا، آسیای شرقی و چین هر یک با سه سهمیه و مناطق اروپا و CIS به ترتیب با دو و یک سهمیه می‌توانند در مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 حضور یابند. (کشورهای حوزه‌ی CIS: روسیه، ارمنستان، آذربایجان، اوکراین و ...) تیم WG.Unity از منطقه‌ی آسیای شرقی به دلیل تغییر در ترکیب تیم از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف و تیم Geek Fam جایگزین آن شد. برای تیم Pro Dota از منطقه‌ی اروپای غربی نیز اتفاق مشابهی رخ داد و این تیم به علت تغییر در ترکیب، با تیم 4 Protect Five جایگزین شد.

امکان شرکت در مسابقات ماقبل مقدماتی نیز توسط ولو برای عموم فراهم شده است که به این منظور می‌توان از بخش ثبت‌نام تیم‌ها در وبسایت رسمی بازی Dota 2 اقدام کرد.

نظرات خود را در خصوص دعوت مستقیم تیم‌ها به مسابقات اینترنشنال امسال و نحوه‌ی برگزاری این تورنمنت با زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده