نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

ریمستر HD انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm در دست ساخت است

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ریمستر انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm با رزولوشن 1080p امسال منتشر خواهد شد.

بدون شک انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm یکی از به یاد ماندنی‌ترین اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی شوالیه تاریکی است. این انیمیشن داستان یک شخصیت شرور و منفی جدید را روایت می‌کند که مانند یک شبح است و در حال قتل و نابودی گروه‌های مختلف شهر گاتهام است. بتمن تلاش می‌کند تا انگیزه این شخصیت را متوجه شود و او را متوقف کند، اما با بازگشت آندریا بومانت به گاتهام، او دوباره یاد گذشته و ریشه‌های خود می‌افتد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت یک ریمستر HD از انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm است.

طبق اطلاعاتی که وارنر آرشیو کالکشن در فیسبوک و توییتر منتشر کرده است، انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm قرار است یک ماه دیگر با رزولوشن 1080p منتشر شود. این نسخه که قرار است عرضه خانگی شود، دارای نسخه سینمایی و خانگی انیمیشن اصلی که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد نیز خواهد بود. با این حال، جزئیات بیشتری از این نسخه منتشر نشده است و مشخص نیست که آیا شاهد صحنه‌های بیشتری نسبت به نسخه سینمایی و اصلی انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm خواهیم بود یا تغییری در آن داده نشده است. همچنین تصویر روی جلد و یک تصویر هنری از این انیمیشن منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Batman: Mask of the Phantasm

Batman: Mask of the Phantasm

کارگردانی انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm بر عهده اریک رادومسکی و بروس تیم بود و در این انیمیشن شاهد حضور صداپیشگان بسیار برجسته‌ای بودیم که بسیاری شخصیت‌های بتمن و جوکر را با آن‌ها می‌شناسند. کوین کانروی در نقش بروس وین/بتمن، مارک همیل در نقش جوکر، دانا دلانی در نقش آندریا بومانت، هارت بوچنر در نقش آرتور ریورز، استیسی کیچ در نقش کارل بومانت، ایب ویگودا در نقش سالواتوره والسترا، افرم زیمبالیست جونیور در نقش آلفرد پنی‌ورث، رابرت کوستانزو در نقش کارآگاه هاروی بلوک و باب هیستینگز در نقش کمیسر جیمز گوردون، از جمله بازیگرانی بودند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور داشتند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده