// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

جزئیات ذخیره سازی بازی Zelda: Breath of the Wild در حالت Master Mode

اطلاعاتی از شیوه ذخیره سازی در حالت Master Mode بسته الحاقی جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد.

بنا به اخبار بازی گویا حالت Master Mode بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تنها دو اسلات ذخیره جداگانه را شامل می‌شود. این خبر از سوی نینتندو و در سایت رسمی‌اش منتشر شد. در سایت رسمی نینتندو آمده است که اسلات‌های ذخیره‌سازی حالت جدید Master Mode از اسلات‌های درجه‌های سختی دیگر جدا خواهد بود:

حالت Mater Mode دو اسلات ذخیره را در دسترس قرا می‌دهد؛ در حالی که حالت Normal شامل شش اسلات ذخیره می‌شود.

حالت Master Mode بخشی از بسته الحاقی Master Trials است که حالت دشواری از بازی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. محتوای یاد شده در کنار حالت دشوار، شامل Trial of the Sword و حالت Heroes Path می‌شود. کاربران در حالت Master Mode بازی را در سبک بقا تجربه می‌کنند؛ طوری که بدون زره و سلاح در بازی حضور پیدا می‌کنند و برای پیش بردن آن باید دشمنان را نابود کنند و اتاق‌ها را پشت سر بگذارند. پس از اتمام این حالت «شمشیر استاد به شما تعلق می‌گیرد و همیشه در وضعیت درخشان و پر‌قدرت‌اش خواهد بود و در همین حین می‌توان از آن استفاده کرد». همچنین این حالت، شما را به مناطق جدیدی در بازی می‌برد و شما را با مناطقی که پیش‌تر کاوش کرده‌اید، بیشتر آشنا می‌کند.

محتوای دیگری که در کنار حالت Master Mode ضمیمه DLC جدید شده است Travel Medallion نام دارد. این ویژگی‌ به کاربران اجازه می‌دهد تا با ساخت دروازه‌های موقت، به نقاط دیگری از نقشه سفر و تلپورت کنند. از طرفی محتوای جدید شامل آیتم‌های دیگری نظیر ماسک Majora، کلاه Minda، زره Phantom و لباس Tingle می‌شود.

یکی از آیتم‌های مهمی که در این محتوا جای گرفته است ماسک Korok نام دارد که به کاربران کمک می‌کند تا ۹۰۰ عدد Korok پنهان‌شده در دنیای Hyrule را پیدا کنند. ماسک یاد شده پس از اینکه به کروک‌ها نزدیک شوید تکان می‌خورد و شما را مطلع می‌کند.

محتوای The Master Trials که اولین بسته الحاقی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به شمار می‌رود، در تاریخ ۹ تیرماه (۳۰ ژوئن)‌ در دسترس قرار خواهد گرفت. دومین بسته الحاقی این بازی The Champion’s Ballad نام دارد که هنوز تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده است. برای اطلاع بیشتر از بسته‌های الحاقی یاد شده می‌توانید تریلر معرفی آنها را که در نمایشگاه E3 2017 منتشر شد، در زومجی تماشا کنید و در مطلب دیگر نگاهی به گیم‌پلی بسته الحاقی Master Trials بیندازید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده