// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

سامسونگ از مانیتور خمیده و 34 اینچی C34H890 رونمایی کرد

سامسونگ نمایشگر ۳۴ اینچی خمیده و ۱۰۰ هرتزی C34H890 را به همراه فناوری FreeSync معرفی کرد.

کمپانی سامسونگ از نمایشگری فوق عریض در سایز ۳۴ اینچ به نام C34H890 رونمایی کرد. نرخ تازه‌سازی این نمایشگر حداکثر ۱۰۰ هرتز است و با قابلیت Adaptive-Sync، امکان پشتیبانی از فناوری FreeSync کمپانی AMD را نیز فراهم می‌آورد.

این محصول در واقع نسخه‌ی ارزان‌تر مانیتور C34F791 به شمار می‌رود که رزولوشن مشابه ۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل را دارد. نمایشگر قبلی یعنی C34F791، صفحه‌نمایش Quantum Dot سامسونگ را به همراه دارد و طیف رنگی گسترده‌تری را پوشش می‌دهد. نمایشگر جدید C34H890 با انحنای کمتری به میزان 1800R، نسبت به نمایشگر C34F791 با انحنای 1500R، عرضه خواهد شد.

Samsung C34H890 Monitor

C34H890 بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد که سامسونگ آن را «هوشمند» معرفی کرده است و خمیده بودن آن، صدای فراگیری را تولید می‌کند. این مانیتور با پایه‌های VESA در سایز ۱۰۰x۱۰۰ هم سازگار است. این محصول از فناوری FreeSync در بازه‌ی ۴۸ تا ۱۰۰ هرتز و فناوری AMD LFC پشتیبانی می‌کند که به نمایشگر این امکان را می‌دهد تا با روشی به نام نرخ فریم دو برابر شده، نرخ تازه‌سازی بیشتری را ارائه دهد. به عنوان مثال، یک تصویر ۳۰ هرتزی دو بار نمایش داده می‌شود (به طور موثر ۶۰ هرتز) و اجازه می‌دهد تا نمایشگر در نرخ تازه‌سازی تنظیم‌شده‌ی خود باقی بماند.

همان‌طور که در بالا گفته شد، این نمایشگر فاقد نور پس‌زمینه‌ی Quantum Dot است و به جای آن از نور پس‌زمینه‌ی WLED با پنل SVA استفاده شده است که زمان پاسخ‌گویی ۴ میلی‌ثانیه را برای آن فراهم می‌کند. تا این لحظه، هیچ قیمتی از سوی سامسونگ اعلام نشده است. انتظار می‌رود قیمت نمایشگر کمتر از ۷۲۹.۹۹ پوند باشد؛ زیرا این قیمت کنونی نمایشگر C34F791 در بریتانیا است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور بنکیو، مانیتور ASUS، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده