نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Pokemon GO به زودی پوکمون‌ های افسانه‌ ای را دریافت خواهد کرد

بخش اصلاح باشگاه‌ها و پوکمون‌های افسانه‌ای در چند هفته آینده به بازی موبایل Pokemon GO افزوده می‌شوند.

شما احتمالا به‌زودی خواهید توانست پوکمون‌های افسانه‌ای (Legendary Pokemon) را در بازی اندروید و آیفون Pokemon GO به‌دست آورید. در طی هفته‌های آینده ویژگی جدیدی به نام Raid Battle به بازی Pokemon GO افزوده می‌شود که این امکان را به شما می‌دهد تا با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید و در باشگاه‌ها به‌صورت همزمان با پوکمون‌های قدرتمند مبارزه کنید. آن دست از کسانی که به‌صورت مکرر بخشی از این حملات را تشکیل می‌دهند و بیشتر در کار خود موفق هستند، برای ورود به حمله‌های اختصاصی که می‌تواند پوکمون افسانه‌ای تولید کند، دعوت می‌شوند.

جمعا تا ۲۰ بازیکن می‌توانند قسمتی از این حملات را تشکیل دهند؛ اگرچه پیش از آن که مبلغی را به‌صورت درون برنامه‌ای واریز کنید، فقط قادر خواهید بود یک‌بار در طول روز، این مورد را بازی کنید. پس از آنکه شما حمله پوکمون را شکست دادید این شانس را خواهید داشت تا در کنار جایزه تمشک طلایی، پوکمون را نیز به‌دست آورید.

باشگاه‌ها خود به‌صورت خودکار اصلاح می‌شوند؛ در حالی که پوکمون‌هایی که شما در باشگاه رها می‌کنید نیاز دارند که به‌صورت دوره‌ای توسط شما یا هم‌تیمی‌های شما بازبینی و به منظور بالا نگه‌داشتن انگیزه‌هایشان، به‌وسیله توت‌ها تغذیه شوند. اگر اجازه دهید که میزان انگیزه‌های مربوط به پوکمون‌ها تا صفر کاهش پیدا کند، آنها به سمت شما باز خواهند گشت و این موضوع باشگاه را نسبت به حملات در شرایط آسیب‌پذیری قرار می‌دهد.

سیستم پرستیژ مربوط به باشگاه‌ها کنار گذاشته شده است. تمام باشگاه‌ها اکنون اجازه داشتن ۶ مدافع پیشرو را می‌دهند و همچنین شما می‌توانید پس از مبارزه در هر باشگاه‌ مدال‌های برنز، نقره و طلا را به‌دست آورید. همراه بالا رفتن سطح هرکدام از مدال‌ها، آنها جوایز بیشتر و بیشتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند. در آخر، هر باشگاه پوکمون شامل یک پوک‌استاپ (PokeStop) می‌شود؛ با هدف فراهم کردن شرایط برابر برای آن دست از طرفدارانی که احتمالا هیولاهایشان برای به چالش کشیده شدن به اندازه کافی قوی نیستند. 

استودیو نیانتیک (Niantic Labs) اعلام کرد آپدیتی که شامل این تغییرات می‌شود در چند هفته‌ آینده برای بازی پوکمون گو منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه کدام یک از ویژگی‌های مبارزات بازیکن علیه بازیکن (PvP) یا بخش معاملات زودتر در راه خواهند بود، تاتسو نومورا، مدیر ارشد بخش تولیدات استودیو نیانتیک، در این رابطه چنین می‌گوید:

ما قطعا به دنبال این موضوع هستیم. ما تیم کوچکی هستیم که در یک بازه‌ی زمانی فقط می‌توانیم روی یک مورد کار کنیم. چه هرکدام از بخش‌های اشاره‌شده مورد بعدی ما باشد و چه نباشد، ما هنوز واقعا نمی‌توانیم در موردش صحبت کنیم.

متیو د فایت، مسئول بخش شرکای استراتژیک استودیو نیانتیک، اخیرا اظهار داشت بخش مبارزات بازیکنان برای بازی Pokemon Go می‌تواند در تابستان منتشر شود. جان هنک، مدیرعامل استودیو نیز در رابطه با این مساله گفته بود که ویژگی‌های جدید، مانند سیستم معاملات و بخش مبارزات بازیکنان، به زودی منتشر می‌شوند.

یکی از پوکمون‌های افسانه‌ای پرنده به نام آرتیکونو (Articuno)، سال گذشته در فهرست برخی از بازیکن‌های Pokemon GO کشف شده بود که البته در آخر توسط استودیو نیانتیک لغو شد. این استودیو آن زمان در این رابطه چنین بیان کرد:

ما به‌تازگی متوجه شدیم تعدادی از پوکمون‌های افسانه‌ای راه خود را به درون برخی از حساب‌های بازی باز کرده‌اند؛ در حالی که این موضوع نباید اتفاق بیفتد. برای حفظ یکپارچگی و به‌عنوان یک اقدام عادلانه ما وضعیت مربوطه را اصلاح و پوکمون‌های افسانه‌ای را از حساب‌های مربوط به مربیان آنها حذف کردیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده