نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ پخش سریال Star Trek: Discovery مشخص شد

شبکه‌ی CBS سرانجام تاریخ دقیق پخش سریال مورد انتظار Star Trek: Discovery را اعلام کرد.

طبق اعلام سخنگوی شبکه CBS، اولین قسمت سریال مورد انتظار Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۷ (۲ مهرماه ۱۳۹۶) از این شبکه پخش خواهد شد. تاریخ دقیق پخش این مجموعه‌ی تلویزیونی کلاسیک و علمی-تخیلی از طریق توییتر اعلام شد.     

اولین قسمت این مجموعه‌ی ۱۵ قسمتی از شبکه‌ی CBS پخش خواهد شد؛ ولی علاقمندان این مجموعه به تمامی ۱۴ قسمت دیگر نیز به صورت همزمان از طریق سرویس دیجیتالی All Access دسترسی خواهند داشت. ماه پیش اولین تریلر این مجموعه‌ی تلویزیونی منتشر شد که در آن شاهد شخصیت‌ها، فضاپیما و موجودات فضایی جدیدی بودیم. این تریلر و همچنین اولین پوستر رسمی مجموعه‌ی تلویزیونی Star Trek: Discovery را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

روند داستانی سریال Star Trek: Discovery اتفاقات قبل از سریال اصلی دهه‌ی ۶۰ را در بر می‌گیرد. در این مجموعه‌ی تلویزیونی، سونیکا مارتین گرین (بازیگر سریال The Walking Dead)، میشل یئو (بازیگر فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon)، جیمز فرین (بازیگر سریال True Blood)، آنتونی رپ (بازیگر فیلم Dazed & Confused) و داگ جونز (بازیگر فیلم Hellboy)، نقش‌آفرینی خواهند کرد.

Kelvin-Wall

الکس کورتزمن که تهیه‌کنندگی و نویسندگی دو فیلم ابتدایی از ریبوت جدید فیلم‌های Star Trek را بر عهده داشت، تهیه‌کننده و سرپرست نویسندگان این مجموعه خواهد بود. وی جایگزین برایان فولر، کارگردان سریال Hannibal (هانیبال) شده است که پیش از این تصمیم گرفت برای کار روی سریال American Gods (خدایان آمریکایی) که هم‌اکنون در حال پخش است، از این مجموعه جدا شود.

در ابتدا قرار بود مجموعه‌ی تلویزیونی Star Trek: Discovery اوایل امسال پخش شود؛ ولی تاکنون چندین مرتبه تاریخ پخش این سریال به تعویق افتاده است. این‌طور به نظر می‌رسد که تاریخ جدید اعلان‌شده برای پخش این مجموعه‌ی تلویزیونی، قطعی باشد. سخنگوی شبکه‌ی CBS در رابطه با این موضوع چنین گفت:

بسیار مهم است که کار را درست انجام دهیم، نه سریع. از طرفی قرارگیری همزمان تمامی قسمت‌های این مجموعه در سرویس دیجیتالی All Access، خبر خوبی برای طرفدارانی خواهد بود که تحمل انتظار هفتگی برای پخش هر قسمت را ندارند.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده