نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

ویدیو فیلمبرداری فیلم Transformers: The Last Knight با دوربین های IMAX

اخیرا ویدیویی از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شده که در آن پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم با دوربین‌های IMAX را نشان می‌دهد.

اکران فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) از فردا در آمریکا و چند کشور مختلف دیگر آغاز خواهد شد. حال ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. در این ویدیو، فیلمبرداری فیلم Transformers: The Last Knight با دوربین‌های IMAX 3D را نشان می‌دهد و سازندگان فیلم اهمیت آن را توضیح می‌دهند. در این ویدیو، مایکل بی، کارگردان این فیلم از هیجان خود در مورد کار با این دوربین‌ها می‌گوید و او و دیگر اعضای فیلم از اینکه فیلم قرار است با بزرگ‌ترین فرمت ممکن برای یک فیلم در سینماهای IMAX نمایش داده شود، بسیار هیجان زده هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

این ویدیو در ادامه چهار تریلری که پیش از این از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شده بود، منتشر می‌شود. اولین تریلر در ماه آذر سال گذشته، دومین تریلر در اسفند سال گذشته، سومین تریلر در فروردین امسال و چهارمین تریلر فیلم The Last Knight در این ماه توسط کمپانی پارامونت پیکچرز منتشر شده بود. اخیرا مایکل بی اعلام کرده است که تصمیم ندارد نظرش را عوض کند و کارگردانی فیلم Transformers 6 (تبدیل شوندگان ۶) را بر عهده نخواهد داشت. او پیش از این نیز از تصمیم خود برای ترک این مجموعه خبر داده بود. علاوه بر این، مارک والبرگ، بازیگر نقش کید ییگر، اعلام کرد که فیلم Transformers: The Last Knight آخرین فیلمی از مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) است که در آن حضور خواهد داشت و پس از این فیلم، این مجموعه را ترک خواهد کرد. او به دیجیتال‌اسپای گفت:

این آخرین فیلم من در این مجموعه است. این آخرین فیلم فیلم Transformers است که در آن حضور دارم. مایکل بی این قول را به من داده بود. بنابراین پس از این فیلم من به زندگی خودم باز خواهم گشت.

Transformers: The Last Knight

همچنین فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) اولین فیلم فرعی مجموعه Transformers خواهد بود. اسفند سال گذشته، کمپانی پارامونت از انتخاب تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، برای کارگردانی فیلم Bumblebee خبر داد. همچنین هیلی استاینفلد احتمالا نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و اتفاقات این فیلم نیز در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. تولید و فیلمبرداری فیلم Bumblebee از تابستان امسال آغاز خواهد شد و قرار است فیلم در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن امسال (۳۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده