نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر مفهومی بازی Shadow of the Tomb Raider لو رفتند

چندین تصویر مفهومی متعلق به بازی Shadow of the Tomb Raider کمپانی اسکوئر انیکس لو رفتند.

به تازگی تصاویر هنری مفهموی از بازی Shadow of the Tomb Raider در فضای مجازی پخش شده‌اند که به شایعه ساخت بازی قوت بخشیدند. اواخر سال گذشته بود که یکی از کاربران Reddit با انتشار عکسی که از روی صفحه لپتاپ یکی از مسافران متروی مونترال گرفته بود، شایعه وجود یک بازی جدید از سری Tomb Raider به نام بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سروکله تصاویر هنری بازی مذکور در اینترنت پیدا شده‌اند.

طبق گزارش وب‌سایت کوتاکو، این تصاویر هنری بخشی از نمونه کارهای آژانس تبلیغاتی در لوس آنجلس به نام TakeOff هستند. این کمپانی به تولید تریلر، وب‌سایت، انیمیشن و آماده سازی بسته‌های مطبوعاتی ناشران مشغول است. طبق گفته کوتاکو، توضیحات موجود در نسخه کش شده صفحه حاوی تصاویر مذکور آمده است:

از طریق طرح‌های اولیه و رندرها، ما چندین طرح مفهومی از لوگو و تصویر کلیدی بازی Shadow of the Tomb Raider را بررسی کردیم.

این پروسه شامل استفاده از چندین رکن بازی برای الهام جهت به تصویر کشیدن دقیق این برند بوده است.

در این تصاویر هنری شاهد لارا هستیم که مشغول به انجام کارهای معمول خود، مانند چرخاندن طناب و آمده شدن برای کشتن دشمنان با تیر و کمان است. بنابراین با مشاهده آن‌ها هیچگونه اطلاعات دقیقی پیرامون نسخه بعدی بازی به دست آورده نمی‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Tomb Raider

بدون شک وجود این تصاویر احتمال ساخت و توسعه بازی توسط اسکوئر انیکس و یکی از استودیوهای زیرمجموعه کمپانی را افزایش می‌دهد. گفته شده استودیو کریستال داینامیکس مشغول توسعه بازی Avengers بوده و احتمالا استودیو ایدوس مونترال، سازنده سری Deus Ex مسئولیت ساخت بازی را برعهده خواهد داشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده