نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ انتشار فصل اول سریال The Punisher فاش شد

یکی از کارگردان‌های سریال پانیشر (The Punisher) در مصاحبه اخیر خود تاریخ انتشار این سریال را تایید کرده است.

درولا والش یکی از کارگردان‌های فصل سوم سریال Fargo (فارگو) است که کارگردانی دو قسمت فصل سوم این سریال به‌نام‌های The House of Special Purpose و The Lord of No Mercy را بر عهده داشته است. به همین منظور این کارگردان ایرلندی اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داده است. این سریال، تنها سریال آمریکایی نیست که او کارگردانی یکی از قسمت‌های آن را بر عهده داشته است و او در سریال The Punisher نیز حضور دارد. در حال حاضر والش یکی از قسمت‌های فصل اول این سریال را کارگردانی کرده است. او در مصاحبه اخیرش با هالیوود ریپورتر تاریخ انتشار فصل اول این سریال را فاش کرده است. والش گفت:

سریال The Punisher یکی دیگر از سریال‌های که کارگردانی یکی از قسمت‌های آن را بر عهده داشته‌ام و هنوز پخش نشده است. من پیش از شروع کریسمس این قسمت را کارگردانی کردم و قرار نیست تا ماه نوامبر امسال منتشر شود. این قسمت از سریال را در نیویورک فیلمبرداری کردم و برای ویرایش آن به لس آنجلس رفتم. اما اولین تجربه کارگردانی من در کانادا بود که آن را بسیار دوست داشتم.

با توجه به صحبت‌های والش، سریال The Punisher حدود سه ماه پس از انتشار سریال The Defenders (دیفندرز)، دیگر سریال مارول، منتشر خواهد شد. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) منتشر شود. با توجه به شروع فیلمبرداری زودتر سریال The Punisher، انتظار می‌رفت این سریال پیش از سریال The Defenders منتشر شود، اما فیلمبرداری آن کمی بیشتر از این سریال طول کشید. فصل اول سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/ پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و  دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل اول سریال The Punisher تایید شده است


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده