// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

در آخر هفته FIFA 17 را به رایگان روی ایکس باکس وان تجربه کنید

مایکروسافت اعلام کرد که بازی FIFA 17 در این آخر هفته برای کاربران ایکس‌باکس وان رایگان خواهد شد.

اگر به دنبال تجربه‌ای رایگان و جدید در این آخر هفته روی کنسول ایکس‌باکس وان خود هستید، باید بگویم که آماده باشید زیرا هم‌اکنون بازی FIFA 17 به رایگان در اختیار شما قرار داده شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران طلایی ایکس‌باکس از تاریخ ۱۱ خرداد (یک ژوئن) ساعت ۰۰:۰۱ به وقت PT (ساعت ۱۱:۳۱ دقیقه صبح به وقت ایران) به صورت رایگان می‌توانند بازی FIFA 17 را تجربه کنند. همچنین در ادامه گفته شده است که این رویداد تا تاریخ دوشنبه ۱۵ خرداد (پنج ژوئن) ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه بعد از ظهر به وقت PT (ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه صبح روز بعد به وقت ایران) ادامه خواهد داشت.

جدای از این، در طول تجربه رایگان خود تمامی پیشرفت‌ها و اچیومنت‌هایی که دریافت می‌کنید، ثبت خواهد شد تا در صورت لزوم و خرید نسخه‌های مختلف بازی که هم‌اکنون تخفیف خورده‌اند، بتوانید از ادامه‌ی پیشرفت‌های خود به بازی کردن بپردازید.

با تمام این تفاسیر اگر از کاربران سرویس EA Access باشید، نیازی به خرید یا تجربه رایگان بازی فقط در این آخر هفته نیست زیرا، بازی FIFA 17 در لیست بازی‌های رایگان EA Access قرار دارد. از دیگر بازی‌های رایگان شده در هفته‌های گذشته نیز می‌توان به بازی Battlefield 1،‌ بازی WWE 2K17، بازی NBA 2K17 و بازی Rocket League اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده