نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

رونمایی از یک بازی کاملا جدید توسط یوبیسافت در E3 2017

در ویدیویی که یوبیسافت روز گذشته برای نمایشگاه E3 2017 منتشر کرد، اطلاعاتی از یک بازی کاملا جدید برای رونمایی در این نمایشگاه ارائه شد.

روز گذشته استودیو فرانسوی Ubisoft ویدیویی منتشر کرد که در آن از بازی‌هایی که قرار است این استودیو در نمایشگاه E3 2017 نشان دهد، خبر می‌داد. با اینکه اطلاعات زیادی از این ویدیو به دست نمی‌آید ولی به نظر می‌رسد باید در این نمایشگاه منتظر رونمایی یوبیسافت از یک IP کاملا جدید باشیم. چندی پیش بود که این استودیو در خبری اعلام کرد که در حال ساخت بازی‌های Far Cry 5، قسمت جدید Assassin's Creed و The Crew 2 است و به احتمال خیلی زیاد، این بازی‌ها را در نمایشگاه امسال خواهیم دید اما با توجه به ویدیو منتشر شده، باید منتظر یک سورپرایز از طرف یوبی‌سافت در این نمایشگاه باشیم.

برای دانلود ویدیو از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

در این ویدیو، دو نفر از کارمندان یوبیسافت در حال صحبت کردن و شوخی کردن با ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت، هستند و می‌گویند که آنها مجبور شدند بسیاری از صحنه‌های این ویدیو تبلیغاتی E3 2017 را حذف کنند زیرا بسیاری از بازی‌های آنها هنوز معرفی نشده‌اند. در بخش دیگری از این ویدیو ما می‌بینیم که آنها قصد دارند یک بازی کاملا جدید را در این کنفرانس معرفی کنند. پیش از این در جریان جلسه گزارش مالی آنها مشخص شده بود که آنها قصد دارند بین آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ یک بازی جدید را عرضه کنند که به احتمال زیاد، این بازی همان بازی‌ای است که در E3 امسال شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

در ادامه این ویدیو نیز می‌بینیم که یوبیسافت در ابتدا قصد داشته یک ایستر اگ را در این ویدیو بگنجاند. ایستر اگی که مربوط به رونمایی یک ویژگی جدید در کنفرانس توسط گیلمو بود که البته به دلیل خطر لو رفتن، این کار را انجام نداده است.

به هر حال برای رونمایی از بازی جدید یوبیسافت نباید زمان زیادی را صبر کنیم زیرا کمتر از دو هفته دیگر نمایشگاه E3 2017 شروع خواهد شد. چیزی که تقریبا مطمئن هستیم این است که در این نمایشگاه از نسخه جدید Assassin's Creed رونمایی می‌شود. بازی‌ای که هایپ بسیار زیادی پیرامون آن وجود دارد و چندی پیش تصویری از شخصیت اصلی آن نیز منتشر شده بود و به احتمال بسیار زیاد نام بازی Assassin's Creed: Origins خواهد بود و داستان بازی در مصر باستان جریان دارد.

یکی دیگر از بازی‌هایی که در نمایشگاه امسال قطعا شاهد آن هستیم، بازی Far Cry 5 است که هفته گذشته به صورت مفصل یک رونمایی از آن صورت گرفت و مشخص شد که بازی در هوپ ایالات مونتانا جریان دارد و بر خلاف شایعات مطرح شده، داستان بازی در دنیای مدرن رخ می‌دهد و می‌دانیم که بازی قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۹۶) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده