نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

جزئیات سرویس آنلاین نینتندو سوییچ مشخص شد

نینتندو بالاخره جزئیات کامل سرویس آنلاین اشتراکی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد و مشخص شد که هزینه اشتراک این سرویس چقدر است.

از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری را مطرح کرده بود، قیمت سرویس آنلاین آن بود که نینتندو اعلام کرده بود به زودی آن را اعلام می‌کند. امروز و در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره جزئیات کامل این سرویس مشخص شد. 

در ابتدا قرار بود که این سرویس از پاییز سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شود که امروز مشخص شد سرویس آنلاین پولی نینتندو سوییچ، در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸ به کار می‌افتد. کاربرانی که قصد عضویت در این سرویس دارند می‌توانند با پرداخت سالیانه ۲۰ دلار، از امکانات این سرویس استفاده کرده و به بازی کردن آنلاین با دوستانشان بپردازند. این سرویس به صورت ماهیانه و سه ماهه نیز در دسترس است که به ترتیب قیمت‌هایی معادل ۴ و ۸ دلار خواهند داشت. بد نیست بدانید که قیمت سرویس‌های ایکس‌باکس لایو گلد و پلی‌استیشن پلاس، سالیانه ۶۰ دلار است.

نینتندو سوییچ

علاوه بر قیمت، نینتندو ویژگی‌های این سرویس پولی را نیز اعلام کرد. شما برای بازی کردن آنلاین و چت صوتی با دوستانتان (از طریق یک اپلیکیشن گوشی هوشمند)، نیاز دارید که به عضویت این سرویس درآمده باشید. همچنین مشخص شد که مشترکین این سرویس می‌توانند بازی‌های کلاسیکی مانند Super Mario Bros 3، Dr Mario و Balloon Fight را به صورت رایگان تجربه کنند. زمانی که این سرویس در ماه ژانویه معرفی شده بود، نینتندو اعلام کرده بود که مشترکین آن ماهیانه یک بازی رایگان NES یا SNES دریافت می‌کنند و حالا مشخص شده که این محدودیت برداشته شده است:

مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ به کاتالوگی از بازی‌های کلاسیک دسترسی خواهند داشت و آنها می‌توانند تا زمانی که مشترک سرویس آنلاین باشند، هرچقدر که بخواهند این بازی‌های کلاسیک را بازی کنند.

هنگامی که این سرویس آغاز به کار کند، بازیکنان می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند که به سوییچ متصل می‌شود، با دوستان خود در بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، به چت صوتی بپردازند. یک نسخه از این اپلیکیشن با ویژگی‌های محدود تابستان امسال عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با سرویس آنلاین نینتندو چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده