// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بسته الحاقی جدید بازی Tyranny با نام Bastard's Wound معرفی شد

کمپانی Paradox Interactive با انتشار تریلری، بسته الحاقی جدید بازی Tyranny را با نام Bastard's Wound معرفی کرد.

بازی ایزومتریک و نقش‌ آفرینی Tyranny ساخته استودیو آبسیدین (Obsidian) که بازیکنان را در نقش یک شخصیت شرور در بازی رها می‌کند، انتهای سال جاری میلادی میزبان یک بسته الحاقی با نام Bastard’s Wound خواهد شد.

محتوای یاد شده مناطق جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین این بسته الحاقی، خط داستانی جدید را به همراه ماموریت‌های مختلف برای شخصیت‌های این بازی در نظر گرفته است. همینطور سازندگان خاطر نشان کردند که این محتوا تمرکز بیشتری روی گذشته تاریخ و فرهنگ Beastmen خواهد داشت.

ضمن اعلام این خبر ناشر بازی Tyranny یعنی کمپانی پارادوکس اکتیو (Paradox Interactive) تریلر کوتاهی از این بازی منتشر کرد که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را دانلود و تماشا کنید.

بسته الحاقی پیشین بازی Tyranny با نام Tales from the Tires به این بازی اضافه شد که در خود محتوای داستانی و آیتم‌های جدید جای داده بود. از طرفی این بازی با انتشار آپدیت‌ها، حالت‌های جدیدی نظیر New Game+ به همراه تنظیمات برای تجهیزات کاراکتر‌ها به این بازی اضافه کرده است.

هنوز تاریخ انتشاری برای بسته الحاقی جدید یعنی Bastad’s Wound در نظر گرفته نشده است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی Tyranny می‌توانید به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.

| |

بازی Tyranny هم اکنون برای و  رایانه‌های شخص ویندوزی، مک و لینوکس در دسترس است.


منبع OnlySp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده