نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد

دیوید کیج، سازنده بازی Detroit: Become Human، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

دیوید کیج بازیسازی است که او را با آثاری چون Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Fahrenheit می‌شناسیم. جدید‌ترین ساخته این بازیساز و استودیو کوانتیک دریم Detroit: Become Human است که چندی پیش و در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017، تریلری از گیم‌پلی آن منتشر شد. با این حال، این تریلر اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی نداشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، دیوید کیج، سازنده بازی، مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات داشته و تایید کرده که جدیدترین ساخته وی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

پیش از این، یک‌بار سونی در قالب یک آیتم تبلیغاتی، Detroit: Become Human را در بین بازی‌های سال ۲۰۱۷ لیست کرده بود؛ اما شوهی یوشیدا، رییس استودیو‌های سونی، بعدا اعلام کرد که این یک اشتباه بوده و هنوز در مورد تاریخ عرضه بازی تصمیمی اتخاذ نشده است.

بازی Detroit: Become Human اولین بار در جریان هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد و داستان آن در آینده و در شهر دیترویت روایت می‌شود. در این بازی انسان‌ها و اندروید‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند تا اینکه مشکلاتی روند زندگی عادی آن‌ها را مختل می‌کند. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده