نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

بازی جدید سازنده Castlevania: Lords of the Shadow برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود

Raiders of the Broken Planet، بازی جدید استودیو مرکوری استیم، برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

استودیو مرکوری استیم، سازنده بازی Castlevania: Lords of the Shadow، سال گذشته بازی شوتر چندنفره Raiders of the Broken Planet را معرفی کرد که اولین تریلر گیم‌پلی آن در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته نمایش داده شد. حال در جریان نمایشگاه امسال، سازندگان این بازی طی مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات اعلام کردند که برنامه‌ای برای عرضه ساخته خود روی نینتندو سوییچ ندارند. انریک آلوارز، یکی از مالکین استودیو و همچنین کارگردان بازی، در این مورد گفت که آن‌ها از ابتدا برنامه‌ای برای عرضه بازی روی کنسول جدید نینتندو نداشتند و در این مقطع از کار هم اضافه کردن سوییچ به پلتفرم‌های مقصد بازی ممکن نیست.

البته آلوارز اعلام کرد که این حرف به معنی ضعیف بودن کنسول نینتندو نیست و اگر آن‌ها از ابتدا می‌توانستند روی این کنسول برنامه‌ریزی کنند، شاید امکان انتشار بازی برای سوییچ وجود داشت. با این حال از آنجایی که در آن زمان تیم سازنده اطلاعی از سوییچ نداشت، این اتفاق رخ نداد و بازی قرار نیست برای این کنسول منتشر شود.

صحبت‌های سازنده بازی Raiders of the Broken Planet فقط به نینتندو سوییچ محدود نشد و وی اشاره‌ای به کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز داشت. آلوارز در این مورد گفت که آن‌ها ابتدا در مورد کنسول جدید مایکروسافت مردد بودند؛ ولی پس از آنکه این کنسول به دست‌شان رسیده و با آن کار کرده‌اند، به قدرت واقعی‌اش پی برده‌اند. آلوارز اعلام کرد که بازی Raiders of the Broken Planet در ایکس‌باکس وان ایکس و پی‌سی روی رزولوشن 4K اجرا خواهد شد و این چیزی است که دیگر پلتفرم‌ها قادر به ارائه آن نخواهند بود.

بازی Raiders of the Broken Planet یک اثر چندنفره است که به شکل چهار در برابر یک (4v1) برگزار می‌شود؛ به این صورت که چهار نفر در نقش اعضای یک تیم قرار می‌گیرند و یک نفر هم نقش آنتاگونیست را ایفا می‌کند که باید با قدرت‌هایش مانع از موفقیت گروه چهارنفره شود. این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. البته این بازی به صورت بخش بخش منتشر خواهد شد و اولین قسمت آن Alien Myths نام دارد که در سال جاری روانه بازار می‌شود و بخش‌های بعدی هم به مرور پس از آن منتشر خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده