نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم های Venom و Black Cat مکمل دنیای سینمایی مارول خواهند بود

ایمی پاسکال در مصاحبه اخیر خود گفت که دو فیلم Venom و Black Cat مکمل فیلم مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول هستند.

کمتر از سه هفته دیگر فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم، اولین فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است که توسط مارول استودیو ساخته شده و منتشر می‌شود. اما کمپانی سونی پیکچرز نیز بیکار ننشسته و در حال ساخت دو فیلم بر اساس دنیای مرد عنکبوتی به نام‌های ونوم (Venom) و بلک کت و سیلور سیبل (Black Cat and Silver Sable) است. با این حال، مشخص نشده است که این دو فیلم بخشی از دنیای سینمایی مارول هستند یا فیلم‌های کاملا مستقلی خواهند بود؛ هرچند این دو فیلم توسط سونی ساخته می‌شوند و مارول استودیو نقشی در آن‌ها نخواهد داشت.

هفته گذشته بود که کوین فایگی در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلم Venom بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست و یک فیلم کاملا مستقل از کمپانی سونی پیکچرز خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ایمی پاسکال از احتمال ارتباط داشتن این فیلم‌ها با دنیای سینمایی مارول خبر داده است. در جریان تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Homecoming، از ایمی پاسکال، تهیه‌کننده این فیلم و از مدیران کمپانی سونی پیکچرز، به‌همراه کوین فایگی در مورد ارتباط مرد عنکبوتی نسخه تام هالند با دو فیلم فرعی این مجموعه سوال پرسیده شد. پاسکال در جواب تایید کرد که ممکن است در آینده شاهد کراس آور میان فیلم مرد عنکبوتی و شخصیت ونوم باشیم.

Venom

پاسکال همچنین در ادامه گفت که فیلم‌های فرعی مرد عنکبوتی، مکمل دنیای سینمایی مارول هستند و لزوما قرار نیست حتما در این دنیا جریان داشته باشند، اما می‌توانند بخشی از آن باشند. این صحبت‌ها می‌تواند کمی طرفداران را دچار سردرگمی کند. همچنین در ویدیوی منتشر شده از این گفتگو، اگر به فایگی توجه کنید، متوجه می‌شوید که از صحبت‌های پاسکال کاملا تعجب کرده است. او هفته گذشته حرف‌های کاملا متفاوتی زده بود و حال در کمتر از یک هفته، پاسکال گفته‌های وی را نقض کرده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که پاسکال تنها نظر خود را گفته باشد؛ چرا که فیلم‌های Venom و Black Cat and Silver Sable توسط مارول استودیو ساخته نمی‌شوند و این کمپانی نظارتی روی این فیلم‌ها ندارد.

ماه گذشته کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب تام هاردی برای بازی در نقش ادی بروک/ونوم در فیلم مستقل این شخصیت دنیای مارول خبر داد. علاوه بر این، سونی اعلام کرد که کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده روبن فلیشر باشد. او پیش از این، کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است. فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، جینا پرینس بیتوود کارگردانی فیلم Black Cat and Silver Sable را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریستوفر یاست خواهد بود. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

Spider-Man: Homecoming

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده