// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Wild Guns Reloaded مشخص شد

کمپانی Natsume Atari اعلام کرد که بازی Wild Guns Reloaded به‌زودی در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی قرار می‌گیرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ناتسومی آتاری (Natsume Atari) اعلام کرد که بازی Wild Guns Reloaded از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در تاریخ ۱۳ تیر ماه (۴ جولای) با قیمت ۱۸۰۰ ین (تقریبا ۱۶ دلار) در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه کامپیتور این بازی شامل دو زبان انگلیسی و ژاپنی در تنظیمات خواهد شد.

در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه استیم بازی Wild Guns Reloaded مطالعه کنید:

بازی Wild Guns یک اثر سرعتی در سبک شوتر و آرکید محور است که وقایع آن در دنیای غربی رخ می‌دهد و دنیای آن را کابوی‌ها و ربات‌ها فرا گرفته است. ۴ قهرمان در این بازی گنجانده شده است که شامل کلین، آنی، دوریس و بولت (سگی به همراه ربات) می‌شود. با دوستانتان تیم چهار نفره تشکیل دهید و در دنیای این بازی با شلیک کردن، پریدن و جاخالی دادن از تیر‌های دشمنان، آنها را از بین ببرید و یک بازی کلاسیک را تجربه کنید.

wildguns

ویژگی‌های کلیدی این بازی از این قرار است:

  • دو شخصیت جدید با سلاح‌های منحصر‌به‌فرد و تاکتیک‌های خود
  • قابل بازی تا ۴ بازیکن و بخش رتبه‌بندی آنلاین
  • دارای مراحل قدیم و جدید
  • باس‌ فایت‌های جدید به همراه سلاح‌های ویژه

بازی Wild Guns Reloaded نسخه بازسازی شده نسخه سوپر نینتندو (SNES) این بازی است که در دهه نود به دست نینتندو منتشر شده است. این بازی هم اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده