نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

مایکل بی برای کارگردانی فیلم Transformers 6 باز نخواهد گشت

مایکل بی اعلام کرد که تصمیم ندارد نظرش را عوض کند و کارگردانی فیلم Transformers 6 را بر عهده نخواهد داشت.

مایکل بی تاکنون کارگردانی چهار فیلم مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) را بر عهده داشته است و برای کارگردانی پنجمین فیلم این مجموعه نیز بازگشته است. روز چهارشنبه فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. پیش از اکران این فیلم، چهار فیلم اول Transformers بیش از ۳.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و انتظار می‌رود که با اکران این فیلم، مجموع فروش این مجموعه از مرز چهار میلیارد دلار عبور کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل بی بار دیگر اعلام کرد که کارگردانی فیلم بعدی مجموعه Transformers را بر عهده ندارد و به این مجموعه باز نخواهد گشت.

مایکل بی پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که فیلم Transformers: The Last Knight، آخرین فیلم مجموعه Transformers است که کارگردانی آن را بر عهده دارد، اما در فروردین امسال او به کارگردانی فیلم دیگری از این مجموعه ابراز علاقه کرد. حال بی اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت فندنگو انجام داده است. او در این مصاحبه گفت که فیلم Transformers: The Last Knight قطعا آخرین فیلم این مجموعه است که کارگردانی آن را بر عهده داشته است. بی در ادامه گفت که اکنون بهترین زمانی است که او می‌تواند مجموعه Transformers را برای همیشه ترک کند. بی گفت:

این فیلمی که من ساخته‌ام بسیار بزرگ است. این فیلمی است که بسیاری از شما منتظر آن بودید. من به اندازه کافی فیلم Transformers ساخته‌ام و زمانی زیادی را در این مجموعه صرف کرده‌ام. من قصد دارم بگویم که این آخرین فیلم من در این مجموعه است و فکر می‌کنم که زمان آن رسیده است که کنار بروم و این مجموعه را برای همیشه ترک کنم. من فکر می‌کنم که زمانی خوبی را در این مجموعه تجربه کرده‌ام و فیلم‌های خوبی ساخته‌ام. من اکنون می‌خواهم روی فیلم‌های دیگری که دوست دارم آن‌ها را بسازم، کار کنم.

Transformers

در ادامه از بی پرسیده شد که دوست دارد روی چه فیلم‌هایی کار کند و کارگردانی آن‌ها را بر عهده بگیرد. او در جواب گفت که دوست دارد فیلم‌هایی با محتوای بزرگسالانه‌ و خشن‌تر را تولید و کارگردانی کند. بی در ادامه گفت:

من فقط برخی صفحه‌های یک فیلمنامه را خواندم که در آن یک مرد دست به جنایت‌های بسیار خشن و خونینی می‌زند. فکر می‌کنم که کار کردن روی این فیلم‌ها برای من جذاب است. من فیلم‌هایی مثل ۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی (13Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) و «رنج و گنج» (Pain & Gain) را بسیار دوست داشته‌ام. من فکر می‌کنم که می‌خواهم یک فیلم بزرگسالانه‌تر و خشن‌تر را کارگردانی کنم. 

michael bay transformers

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن امسال (۳۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم Transformers 6 (تبدیل شوندگان ۶)  در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده