// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تصاویر 4K جدیدی از بازی Days Gone روی پلی استیشن 4 پرو، منتشر شد [E3 2017]

سونی و استودیو ‌Bend تصاویر 4K باکیفیتی را از بازی Days Gone منتشر کرده‌اند.

به دنبال نمایش بازی Days Gone در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2017، سونی اکنون تصاویر جدیدی از این بازی آخرالزمانی را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد ترکیبی از محیط‌های بازی و همچنین درگیری‌های دیکان سینت جان، شخصیت اصلی داستان، روی کنسول پلی استیشن 4 پرو و با رزولوشن 4K هستیم. شما می‌توانید تمام این تصاویر را از پایین تماشا کنید. اگر تصاویر برای‌تان کافی نیست،‌ زومجی تریلر E3 2017 این بازی و سایر بازی‌های نمایشگاه E3 2017 را با کیفیت بالا منتشر کرده است.

هنوز سونی و استودیوی بند این کمپانی تاریخ عرضه‌ای را برای Days Gone اعلام نکرده‌اند. این بازی نخستین بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2016 رونمایی شده بود. بازی نام‌برده توسط استودیوی بند سونی (SIE Bend Studio) در حال توسعه‌ است. سونی بند ساخت بازی‌ Uncharted: Golden Abyss برای پلی‌استیشن ویتا را در کارنامه خود دارد. در بازی Days Gone با دیکان سینت جان، شکارچی جایزه‌بگیر، همراه می‌شویم تا در جهانی که به دلیل انتشار ویروسی ناشناس،‌ بشریت گرفتار مرگ و موجوداتی به نام فریکرز شده، برای بقا تلاش کنیم.

با تمام شدن E3 2017 اکنون باید در انتظار سایر نمایشگاه‌ها به ویژه رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷ (PlayStation Experience)‌ در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۶ باشیم.

بازی Days Gone

بازی Days Gone


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده