نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

سازنده Super Lucky's Tale ایکس باکس وان ایکس را شبیه یک پی سی قوی می‌داند

اخیرا سازنده بازی Super Lucky's Tale اعلام کرده که ایکس‌باکس وان ایکس بهترین ایکس‌باکسی است که تا به امروز ساخته شده است.

کنسول ایکس باکس وان ایکس در جریان کنفرانس E3 2017 مایکروسافت رونمایی شد و طی روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد آن مطرح می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده بازی Super Lucky's Tale توضیحاتی در مورد این کنسول ارائه کرده است. پاول بتنر، سازنده این بازی، طی مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات گفت که کنسول جدید مایکروسافت نه تنها فوق‌العاده قدرت‌مند است، بلکه به شکلی طراحی شده که توسعه بازی برای آن کار راحتی باشد:

از دید یک بازیساز، ایکس‌باکس وان ایکس بهترین کنسولی است که تا به امروز ساخته شده است. نه فقط برای اینکه این کنسول قدرت فوق‌العاده‌ای دارد، بلکه برای اینکه Xbox One X شبیه یک پی‌سی بالارده است که در یک جعبه کوچک قرار گرفته است. مایکروسافت در طول این سال‌ها تلاش زیادی کرده تا در نهایت کنسولی عرضه کند که ابزار و ویژگی‌های زیادی را در اختیار بازیساز قرار می‌دهد و از این رو ایکس‌ باکس وان ایکس را می‌توان بهترین کنسول خانواده ایکس‌باکس تا به امروز دانست.

همچنین قدرت این کنسول باعث خواهد شد تا بازی Super Lucky's Tale با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی آن اجرا شود که عالی است. برای یک بازی پلتفرمر، اجرا در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بسیار مهم و حیاتی است و باعث می‌شود همه چیز دقیقا به آن شکلی باشد که سازنده قصد ارائه‌اش را دارد.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد و بازی Super Lucky's Tale هم دقیقا در همین روز با قیمت ۳۰ دلار منتشر می‌شود. این بازی علاوه بر ایکس‌باکس وان، روی ویندوز 10 نیز منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد صحبت‌های این بازیساز با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده