نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار تبلیغ تلویزیونی بین المللی فیلم Spider-Man: Homecoming

سونی و مارول در ادامه تبلیغات فیلم Spider-Man: Homecoming؛ تبلیغ تلویزیونی بین المللی جدیدی از این فیلم منتشر کرده‌اند.

حدود سه هفته دیگر فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. پس از فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، این فیلم دومین حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است. همچنین این فیلم، اولین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول استودیو تولید و ساخته شده است. طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر شاهد انتشار تصاویر، تریلرها و تبلیغات تلویزیونی متعددی از فیلم Spider-Man: Homecoming بوده‌ایم. حال به نظر می‌رسد که بازار آمریکا و اروپا تنها هدف سونی پیکچرز و مارول برای موفقیت این فیلم در گیشه نخواهد بود.

اوایل این ماه، سونی و مارول سومین و آخرین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کردند. علاوه بر این، تریلر بین المللی جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است. حال بخش تایوانی کمپانی سونی پیکچرز اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از دو شخصیت شرور و منفی والچر و شوکر در این فیلم هستیم. این تصاویر بار دیگر اشاره‌ای به منشا والچر و همچنین هدفی که در سر دارد، می‌کند. این تصاویر روی برج اونجرز و برنامه دزدین یک هواپیمای باری توسط آدریان تومز که متعلق به کمپانی تونی استارک و حامل اسلحه است، تمرکز دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در این تبلیغ تلویزیونی به طور خلاصه نشان داده می‌شود که والچر لباس خود را با استفاده از لوازم باقی مانده از چیتاری‌ها در نبرد نیویورک فیلم Avengers ساخته است و او مانند تونی استارک شخصیت باهوش و بسیار خلاقی است، اما هدف او از دزدی تنها پولدار شدن و دستیابی به ثروت نیست و تصمیم دارد از آخرین عضو مهم خانواده خود حمایت کند. همچنین برای اولین‌بار نحوه قرار گرفتن ماسک والچر روی صورت آدریان تومز نیز نمایش داده می‌شود. لباس والچر بی‌شباهت به لباس آیرون من در فیلم Iron Man نیست، اما هنوز جزئیات زیادی از لباس او مبهم باقی مانده است. همچنین سونی و مارول پوستر جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Poster

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است. هالند اخیرا تایید کرده است که مارول استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه گانه بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده