نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

مایکروسافت علت عدم امکان پیش خرید ایکس باکس وان ایکس را توضیح داد

آلبرت پنلو از مایکروسافت اطلاعات جدیدی در مورد ایکس‌باکس وان ایکس از جمله علت عدم امکان پیش خرید کنسول را به اشتراک گذاشت.

با وجود اینکه کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات فراوانی در مورد کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به اشتراک گذاشته و به بیشتر سوالات پیرامون این کنسول میان نسلی پاسخ داد، هنوز چندین سوال دیگر ذهن علاقه‌مندان را درگیر کرده است. یکی از مهمترین این سوالات به علت عدم امکان پیش خرید کنسول باز می‌گردد؛ با وجود اینکه امکان پیش خرید بسیاری از بازی‌های به نمایش درآمده در E3 وجود دارد، اما این امکان برای ایکس‌باکس وان ایکس فراهم نشده است.

در مصاحبه اخیر آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید مایکروسافت، او علت عدم امکان پیش خرید این کنسول را توضیح داد و گفته است که این امکان بعدا فراهم می‌شود:

هنوز تا زمان عرضه وقت فراوانی باقی مانده است. پس فکر می‌کنم قصد داشتیم حضور قدرتمندی در E3 داشته باشیم تا در مورد محصول و بازی‌هایش صحبت کنیم. وقتی به زمان عرضه نزدیک‌تر شویم، امکان پیش خرید را فعال می‌کنیم. فکر کنم موارد جالبی را برای صحبت در مورد پیش خریدها خواهیم داشت که تاکنون چیزی از آن‌ها نگفته‌ایم.

هنوز مشخص نیست که پنلو به چه موارد جالبی اشاره می‌کند و تاثیر آن در تاخیر پیش خریدها مشخص نشده است. مهمتر اینکه همچنان تاریخ شروع پیش خرید کنسول مشخص نشده است.

ایکس‌باکس وان ایکس بدون شک به یکی از سوژه‌های داغ پیش و پس از نمایشگاه E3 2017 تبدیل شده و به نظر می‌رسد که مایکروسافت و به خصوص فیل اسپسنر رضایت خاصی از این کنسول دارند.

ایکس‌ باکس وان ایکس در تاریخ هفتم نوامبر (۱۶ آبان) به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این کنسول می‌توانید مشخصات فنی کامل ایکس‌باکس وان ایکس و مقایسه آن با دیگر نسخه‌های ایکس‌باکس وان را به همراه مقایسه کامل این کنسول با پلی‌استیشن 4 پرو مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده