نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

کار صداپیشگی آدام وست در انیمیشن Batman vs Two-Face به پایان رسیده است

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که کار صداپیشگی آدام وست در انیمیشن Batman vs Two-Face پیش از فوتش به پایان رسیده بود.

هفته گذشته آدام وست، هنرپیشه و صداپیشه سابق شخصیت بتمن، در سن ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. اما او در قسمت دیگری از مجموعه انیمیشن سینمایی Caped Crusader با نام Batman vs. Two-Face نیز حضور داشته و صداپیشگی شخصیت بتمن را بر عهده داشته است. در این میان، کمپانی برادران وارنر در گفتگو با وب‌سایت IGN تایید کرد که چند ماه قبل از اینکه وست از این دنیا برود، کار صداپیشگی شخصیت بتمن را در این انیمیشن کامل کرده بود. این اثر در واقع دنباله انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders است که سال گذشته تولید و منتشر شد.

در انیمیشن Batman vs. Two-Face شاهد بازگشت برت وارد برای صداپیشگی شخصیت رابین و جولی نیومر برای صداپیشگی شخصیت زن گربه‌ای نیز هستیم. علاوه بر این، ویلیام شاتنر، بازیگر سریال پیشتازان فضا (Star Trek) در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی، وظیفه صداپیشگی شخصیت هاروی دنت ملقب به دوچهره را بر عهده دارد. بازیگران سریال بتمن در دهه ۶۰ میلادی وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن Caped Crusaders را بر عهده دارند؛ اما در این سریال هیچ‌گاه شاهد حضور شخصیت دوچهره نبوده‌ایم و در واقع شاتنر عضو جدید این گروه است.

سال گذشته برادران وارنر و دی‌سی ساخت انیمیشن Batman vs. Two-Face را تایید کردند. هنوز تاریخی برای انتشار نسخه بلوری، دیجیتالی و خانگی این انیمیشن اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که انیمیشن Batman vs. Two-Face در اواخر سال ۲۰۱۷ از طریق فروش دیجیتالی و خانگی منتشر شود. این انیمیشن آخرین هنرنمایی وست در نقش بتمن بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده