نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

نام اولین قسمت فصل دوم سریال Westworld مشخص شد

جاناتان نولان با انتشار تصویری، از نام اولین قسمت فصل دوم سریال وست‌ ورلد (Westworld) پرده برداشت.

سریال Westworld یکی از بهترین سریال‌های جدید بود که در سال ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. این سریال براساس فیلمی سینمایی با همین نام به کارگردانی مایکل کرایتون، ساخته و منتشر شده است. شبکه HBO، سازنده سریال، به خوبی از المان‌های وسترن و علمی-تخیلی استفاده کرده است تا سریال جذاب و بسیار زیبایی را تحویل بدهد. در اواخر ماه آبان سال گذشته، شبکه HBO سریال Westworld را رسما برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، فصل دوم این سریال قرار نیست تا سال ۲۰۱۸ به روی آنتن برود و طرفداران باید کمی بیشتر برای شروع آن صبر کنند. 

با این حال، ماهیت اتفاقات فصل دوم سریال Westworld تاکنون مبهم و نامشخص باقی مانده است و هنوز مشخص نیست که قرار است شاهد چه اتفاقاتی در فصل دوم آن باشیم. با وجود این، با توجه به پایان فصل اول به نظر می‌رسد که شاهد پارک‌های بیشتر و متفاوت‌تری از دنیای Westworld باشیم. حال، جاناتان نولان، سازنده این سریال، تصویر جدیدی از فیلمنامه فصل دوم منتشر کرده است که به نام قسمت اول آن اشاره می‌کند. در جریان یک پرسش و پاسخ در ردیت، او این تصویر را منتشر کرد که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Westworld Season 2 Premiere Episode Title

اگرچه بخشی از نوشته در این تصویر توسط یک هزارتوی اسباب‌بازی پنهان شده است، اما به نظر می‌رسد که «سفر در شب» (Journey Into Night) نام قسمت اول فصل دوم سریال Westworld خواهد بود. این نام در واقع اشاره‌ای به رمان یوجین اونیل و آخرین داستان‌سرایی فورد دارد. در واقع این داستان به اتفاقاتی که در پایان فصل اول افتاد و ماجرایی که برای فورد و ربات‌ها پیش آمد، اشاره می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که در طول فصل دوم سریال Westworld باز هم به گذشته سفر کنیم و در مورد تاریخچه پارک بیشتر بدانیم و به سوالات پاسخ داده‌نشده بیشتری نیز جواب داده شود.

فصل اول سریال Westworld توانسته است رکورد تعداد بیننده سریال‌های جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. این رکورد پیش‌تر متعلق به فصل اول سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است. فصل دوم سریال Westworld قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و انتظار می‌رود فصل دوم آن از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی از شبکه HBO به روی آنتن برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده