// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

ویدیوی کامل E3 2017 بازی Uncharted: The Lost Legacy هفته آینده منتشر می شود

ناتی‌داگ به صورت رسمی ویدیوی کامل دمو E3 2017 بازی Uncharted: The Lost Legacy را منتشر می‌کند.

ناتی‌داگ و سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در کنار پخش ویدیویی از بازی Uncharted: The Lost Legacy برای علاقمندان در نمایشگاه E3 2017، در جریان یک نمایش ویژه پشت درهای بسته دمویی کامل از این بازی ماجراجویی را برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته بودند. اکنون ناتی‌داگ رسما تایید کرده است که قصد دارد تا این دمو را به صورت عمومی پخش کند.

 این دمو به صورت رسمی از کانال توییچ ناتی داگ در روز سه‌شنبه ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران پخش خواهد شد. Shaun Escayg، کارگردان ارشد و Kurt Margenau، کارگردان بازی قرار است تا جزئیات بیشتری از بازی را رونمایی کنند. آنها همچنین گفته‌اند که به سوال‌های علاقمندان پاسخ خواهند داد.

استودیوی ناتی‌داگ‌ قرار است تا از بسته‌الحاقی جدید بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End رونمایی کند. این بسته‌الحاقی همچنین در زمان عرضه The Lost Legacy جزئی از این بازی خواهد بود. بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد)‌ در امریکای شمالی و در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهرویر)‌ در اروپا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در عین حال، شما می‌توانید اکنون تریلر این بازی در E3 2017 را در زومجی تماشا کنید. ناتی‌داگ اعلام کرده است که Uncharted: The Lost Legacy بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده