نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Not Not

بازی موبایل Not Not از آن دست بازی‌هایی است که شما را به مرز جنون می‌رساند، اما به سختی رهایش می‌کنید.

همیشه پیدا می‌شوند کاربرانی که در بازی‌های موبایل، دنبال چالش هستند و بازی‌هایی را انتخاب می‌کنند که علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، صرفا وسیله‌ای برای گذراندن وقت نباشند و مهارت‌های آن‌ها را به چالش بکشند. بازی موبایل Not Not یکی از بهترین نمونه‌ها از این دست بازی‌ها است که سرعت‌عمل و تمرکز شما را محک می‌زند. در این بازی باید به سادگی، یک کاراکتر را در چهار جهت روی یک مکعب بزرگ سه‌بعدی حرکت دهید. این مکعب جهت صحیح را به شما می‌گوید و فقط دو سه ثانیه فرصت دارید تا عکس‌العمل مناسب نشان دهید.

اما قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود و سازندگان خواب‌های زیادی برای به چالش کشیدن گیمرهای موبایلی دیده‌اند. عبارات روی مکعب در مراحل بالاتر پیچیده‌تر می‌شوند و به جای کلمات چپ، راست، بالا یا پایین، به جهتی که نباید بروید اشاره می‌کنند. این تازه اول راه پر پیچ و خم بازی است و اگر فکر می‌کنید سختی‌ها به همین‌ها خلاصه می‌شود باید مراحل پایانی بازی را ببینید. بازی ده بخش اصلی دارد که غیر از بخش اول،‌ هر کدام دارای سه مرحله در سه درجه سختی متفاوت است. در درجات سختی بالاتر نه‌تنها دستورالعمل‌های مکعب پیچیده‌تر می‌شود، بلکه تعداد آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. در آخرین مرحله‌ی هر بخش، باید ۴۰ حرکت صحیح انجام دهید تا مرحله را به پایان برسانید.

بازی موبایل Not Not

از بخش سوم به بعد رنگ‌ها نیز وارد ماجرا می‌شوند و علاوه بر تشخیص سریع و صحیح جهت، باید به طرف رنگ خواسته‌شده نیز حرکت کنید. برای مثال، مکعب به شما می‌گوید راست و آبی یا چپ و قرمز. در بسیاری از مواقع نیز پیش می‌آید که مکعب از شما می‌خواهد هیچ‌کاری نکنید و عبارت Nothing روی صفحه نقش می‌بندد. اما در مراحل سخت‌تر بازیگوشی سازندگان تشخیص جهت را بسیار پیچیده‌تر می‌کند. خیلی اوقات عبارت Not Not Nothing روی صفحه ظاهر می‌شود که در واقع همان «هیچ‌کار» است و نام بازی هم از همین‌جا می‌آید.

غیر از حالت مرحله‌ای، بازی No Not یک حالت بی‌نهایت هم دارد که باید در آن تا جایی که می‌توانید دستورالعمل‌ها را اجرا کنید. واضح است که به مرور مکعب کارهای سخت‌تری از شما می‌خواهد و هدف این حالت ثبت و شکستن رکورد است. بازی طبق روال اکثر بازی‌های موبایل امروزی، از خریدهای درون‌برنامه‌ای بهره می‌برد و با توجه به تعداد محدود دفعاتی که مجازید ببازید، شاید بخواهید قلب‌های بیشتری خریداری کنید تا با خیال راحت‌تر بازی کنید و منتظر دوباره شارژ شدن قلب‌های خود نباشید. بازی اندروید و آیفون Not Not با اینکه تنها به یک حرکت ساده‌ی چپ و راست یا بالا و پایین خلاصه می‌شود، اما می‌تواند تا مدت‌ها سرگرمی خوبی باشد و حتی به حضور ذهن و افزایش سرعت عکس‌العمل در شرایط واقعی مشابه هم کمک کند.

دانلود بازی موبایل Not Not


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده