نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

Rocket League روی نینتندو سوییچ با رزولوشن 720p و نرخ ۶۰ فریم اجرا می‌شود

در جریان نمایشگاه E3 2017 تایید شد که نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League قرار است با رزولوشن 720p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود.

در جریان استریم از پیش ضبط‌شده نینتندو در نمایشگاه E3 2017، بازی Rocket League برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد. حال در جریان این نمایشگاه جرمی دانهام، نائب رییس استودیو سایانیکس، اطلاعات بیش‌تری در مورد این بازی ارائه کرده است. به گفته وی، نسخه نینتندو سوییچ بازی چه زمانی که کنسول به تلویزیون و داک وصل شود و چه زمانی که در حالت کنسول دستی باشد، با رزولوشن 720p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

دانهام همچنین تایید کرد نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، همواره در بازی ثابت خواهد ماند و حتی زمانی که بازی را دو نفره به صورت تقسیم صفحه روی نمایشگر خود کنسول یا چهارنفره روی تلویزیون اجرا می‌کنید نیز شاهد افت فریم نخواهید بود. البته دانهام اعلام کرد که برای دستیبانی به چنین نرخ فریمی روی نینتندو سوییچ، یک سری تغییرات گرافیکی در بازی راکت لیگ اعمال شده و برخی جزییات گرافیکی آن با کاهش کیفیت رو‌به‌رو شده‌اند. وی همچنین اعلام کرد که در نقطه مقابل، این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بدون ذره‌ای افت کیفیت و با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد و حتی از فناوری HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League هنوز تاریخ انتشار دقیقی نداشته و نینتندو تنها گفته که این بازی در ایام تعطیلات سال نو روانه بازار خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده