نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر جدیدی از فیلم Okja منتشر شد

شبکه نت فلیکس تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار اوکجا (Okja) منتشر کرده است.

شبکه استریم نت فلیکس تریلر جدیدی از فیلم Okja منتشر کرده است که در آن آشنایی و دوستی میجا با یک حیوان بزرگ به‌نام اوکجا را نشان می‌دهد. تمرکز این تریلر نیز مانند اولین تریلر این فیلم روی رابطه میجا و اوکجا است و اینکه میجا تلاش می‌کند تا با کمک یک گروه حمایت از حیوانات، دوست خود را از دست یک شرکت آمریکایی نجات دهد و به کشور خود بازگردد. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Okja نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کارگردانی فیلم Okja بر عهده بونگ جون-هو، کارگردان سرشناس اهل کشور کره جنوبی، بوده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون میزبان (The Host)، مادر (Mother) و برف‌شکن (Snowpiercer) شناخته شده است. سئو-هیون، تیلدا سوئینتن، جیک جیلنهال، پل دانو، استیون ین، لی‌لی کالینز، کلی مکدونالد، دوون بوستیک، بیونگ هی بونگ، شرلی هندرسون، چوی وو-شیک، یون جی-مون، دنیل هنشال و جیانکارلو اسپوزیتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Okja حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

میجا یک دختر ۱۰ ساله روستایی است که مسئولیت نگه‌داری حیوانی به نام اوکجا را بر عهده دارد. این حیوان به یک همدم ثابت برای او تبدیل شده است و این دو در روستایی کوهستانی در کشور کره جنوبی زندگی می‌کنند. اما تغییرات در یک شرکت چند ملیتی که متعلق به خانواده میراندو است، باعث می‌شود تا آن‌ها سراغ اوکجا بیایند و پس از گرفتن این حیوان، او را به نیویورک آمریکا انتقال دهند. لوسی میراندو، رئیس این کمپانی برای بهترین دوست میجا یک برنامه بسیار بزرگ دارد. ولی میجا بدون هیچ برنامه خاصی و تنها با یک اراده قوی به نیویورک سفر می‌کند تا اوکجا را نجات دهد. او در این ماموریت خطرناک باید با گروه‌های متفاوتی از سرمایه‌داران، تظاهرکنندگان و مصرف‌کنندگان روبه‌رو شود. با این حال، سرنوشت اوکجا هرچه که باشد، میجا فقط می‌خواهد او را به خانه ببرد.

فیلم Okja در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۷ (۷ تیر ۱۳۹۶) از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده