نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

انتشار تصویر هنری یک هیولای بیگانه در فیلم Star Wars: The Last Jedi

اخیرا تصویری هنری از یک هیولا در فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi منتشر شده است.

در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) همواره شاهد موجودات بیگانه بسیار معروفی بوده‌ایم و به نظر می‌رسد که در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) نظاره‌گر یک موجود بیگانه با ظاهری عجیب و غریب و شگفت‌انگیز خواهیم بود. این موجود بیگانه در سیاره Ahch-To که لوک اسکای واکر در آن پنهان شده است، زندگی می‌کند و در حال حاضر تنها یک تصویر هنری از آن منتشر شده است. این تصویر توسط وب‌سایت StarWarsNews منتشر شده و طبق گفته یکی از طراحان تصاویر هنری، قد این موجود حدود ۲.۷ متر است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Giant Star Wars: The Last Jedi Alien New Artwork

طبق گفته این وب‌سایت، برای مشخص کردن قد و اندازه این موجود، دو بخش سر و بدن آن در نظر گرفته شده و طبق برآورد آن‌ها قد این موجود کمی کمتر از سه متر خواهد بود. این وب‌سایت اضافه کرد که ظاهر موجود به شکلی است که می‌توان از یک انسان واقعی برای بازی در این نقش مثل شخصیت چویی، استفاده کرد. با این حال، ممکن است تصاویر این شخصیت کاملا به شکل موشن کپچر ضبط شده باشد؛ اما در دنیای جنگ ستارگان کمتر شاهد استفاده از شخصیت‌های دیجیتالی بوده‌ایم و اکثرا بازیگران عروسک شخصیت‌ها را بر تن و بازی کرده‌اند.

سال گذشته نیز تصاویری از محل فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد که در آن علاوه بر عروسک چوباکا، یک عروسک ناشناس دیگر نیز دیده می‌شد که به نظر می‌رسد متعلق به همین موجود ناشناخته باشد. همچنین اوایل این ماه لوکاس فیلم تصاویر و ویدیوی جدیدی از این فیلم منتشر کرد که در آن با شخصیت‌های جدید فیلم بیشتر آشنا شدیم. بنیسیو دل تورو نقش شخصیتی به نام دی‌جی و لورا درن نیز نقش معاون فرمانده هولدو را در این فیلم بازی خواهد کرد.

دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده