نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

ویدیو گیم پلی بازی Far Cry 5 با حضور شخصیت نیک رای [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017، ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Far Cry 5 منتشر شده که شخصیت نیک رای هم در آن حضور دارد.

یوبی‌سافت در زمان معرفی بازی Far Cry 5، اعلام کرد که یک سری شخصیت در این بازی کاراکتر اصلی را همراهی خواهند کرد که می‌توان برای مثال همراه با آن‌ها ماموریت‌ها را انجام داد و تنها به دل دشمن نزد. حال و پس از اینکه یوبی سافت در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017 ویدیویی از گیم‌پلی بازی فارکرای 5 نمایش داده بود، یک ویدیو دیگر نیز از گیم‌پلی این بازی منتشر شده که در آن می‌توان شخصیت نیک رای را نیز دید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

نیک رای در اصل یک خلبان نظامی است که تصمیم گرفته است تا در مزرعه خود زندگی آرامی داشته باشد. با این حال پس از اینکه فرقه Eden’s Gate سعی می‌کند تا مزرعه و محل زندگی وی را تصاحب کند، نیک تصمیم می‌گیرد تا هواپیمای معمولی خود را به سلاح مجهز کرده و به نبرد با این گروه بپیوندد. از طرفی دیگر وی قصد دارد همراه با همسرش زندگی آرامی داشته باشد که برای رسیدن به این هدف نیز باید با Eden’s Gate مبارزه کند.

همراهان شما در طول بازی، با نام Guns for Hire شناخته می‌شوند. با این حال این افراد یک سری مزدور یا یاغی نبوده و از مردم منطقه هوپ کانتی هستند که هریک بنا به انگیزه‌ای، وارد نبرد با Eden's Gate شده‌اند. تا به امروز سه نفر از این نیرو‌ها معرفی شده‌اند و احتمالا در آینده شاهد معرفی تعداد بیش‌تری از آن‌ها خواهیم بود. طبق اعلام یوبی‌سافت، شما در آن واحد می‌توانید نهایت سه نفر از این افراد را همراه خود داشته باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده