// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Karl!

در بازی اندروید و آیفون Karl! با یک سامورایی همراه شوید تا در نبردی با شوریکن‌ها از مرگ فرار کنید.

هرچند تجربه بازی‌هایی با گرافیک‌های پر زرق و برق لذتی دیگر دارند، اما در این میان بازی‌های مینیمالی نیز در فروشگاه‌های موبایل پیدا می‌شوند که با گیم‌پلی ساده بازیکنان را به چالش ثبت بالاترین رکورد دعوت می‌کنند. از نمونه‌ این بازی‌ها می‌توان به بهترین بازی‌های استودیوی کچاپ اشاره کنیم که عمدتا بازی‌هایی کم حجم، ساده اما سخت هستند و سعی دارند تا قدرت تمرکز بازیکنان را بسنجند. یکی از ویژگی‌های بازی‌های کم حجم، امکان تجربه آنها تنها با یک دست است و در نتیجه در مترو،‌ اتوبوس یا حتی تاکسی بازیکنان می‌توانند تنها با یک دست به گذران اوقات خسته کننده سفر درون شهری یا بین شهری بپردازند. در این مقاله قصد معرفی بازی ساده‌، اما جذابی را با نام Karl!، ساخته استودیوی ٪111 داریم که این بار بازیکنان را با یک سامورایی یا مبارز همراه می‌کند.

بازی موبایل Karl!

بازی Karl! تجربه‌ای متفاوت از رکورد زنی است

سادگی از جمله ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Karl! است. با ورود به مرحله شوریکن‌های شناور در هوا را خواهید دید که باید با سنجیدن فاصله سامورایی از هر یک از شوریکن‌ها به شکلی انگشت‌تان را روی نمایشگر بکشید که سامورایی در فاصله‌ای معین قادر به زدن شوریکن‌ها در هوا باشد. با کمی اشتباه و دقت نکردن به فاصله با شوریکن‌ها، سامورایی به سرعت شکست می‌خورد و باید رقابت را برای ثبت رکوردی جدید دوباره تکرار کنید. بازی انواع و اقسام شوریکن‌ها و چاقوهای نینجا را شامل می‌شود که از جمله‌ آنها می‌توان به شوریکن‌های دوتایی آبی رنگ و همچنین چاقوهای نینجایی سبز رنگ اشاره کرد. به عنوان مثال، با یک بار زدن شوریکن آبی رنگ، تنها یکی از شوریکن‌ها را از بین برده و باید نهایت دقت را در زدن شوریکن دوم داشته باشید. از سوی دیگر چاقوهای نینجا سرعت بیشتری دارند و باید فاصله بیشتری را برای زدن آنها در هوا داشته باشید.

از جمله ویژگی‌های بازی حضور انبوه سلاح‌ها از جمله شمشیر، کاتانا یا گرز است که باید با جمع‌آوری شوریکن‌های بیشتر به صورت تصادفی آنها را خریداری کنید. هر سلاح برد خاص خود را دارد و شعاع مشخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته خرید‌های درون برنامه‌ای با توجه به رایگان بودن بازی‌ به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر قدرتمندترین سلاح‌ها را آزاد کنید. متاسفانه محیط بازی تنها یک رنگ تاریک دارد و توسعه‌دهندگان تلاشی برای تنوع بخشیدن به مراحل نکرده‌اند. از سوی دیگر بازی دارای لیدربورد و سیستم اچیومنت است که می‌توانید با تجربه بیشتر بازی به آنها دست پیدا کنید.

بازی موبایل Karl!

اگر به دنبال یک بازی موبایل کم حجم، جذاب،‌ ساده و البته چالشی هستید،‌ بازی Karl! را حتما تجربه کنید. کنترل ساده و حجم کم Karl!‌ تجربه این بازی را آسان کرده است، هرچند محیط‌های ساده بازی بعد از مدتی می‌تواند باعث تکراری شدن Karl!‌ شود. قابلیت آزادسازی سلاح‌های جدید و منحصر به فرد بودن هر یک از سلاح‌ها از دیگر ویژگی‌های این بازی جمع‌و جور هستند.

دانلود بازی Karl!‌


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده