// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Metroid: Samus Returns برای نینتندو 3DS معرفی شد [E3 2017]

نینتندو در جریان یک استریم در رویداد E3 2017 با انتشار تریلری بازی Metroid: Samus Returns را برای نینتندو 3DS معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در برنامه اینترنتی E3 2017 TreeHouse بازی Metroid: Samus Returns را برای کنسول دستی نینتندو 3DS معرفی کرد. مسئولیت توسعه این بازی را استودیو مرکوری استیم (MercurySteam) بر عهده گرفته است و ناشر آن خاطرنشان کرده که بازی در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید توضیحات نینتندو را پیرامون داستان و ویژگی‌های بازی Metroid: Samus Returns مطالعه کنید:

بازی Metroid: Samus Returns یک اثر اکشن و ماجراجویی است که با نمای دو‌بعدی یا به اصطلاح ساید‌اسکرولینگ طراحی شده است. در این بازی، کاربران هدایت شخصیت اصلی این مجموعه، یعنی ساموس آران را بر عهده می‌گیرند. بازیکنان در سیارات بیگانه به جنگ با بیگانگان می‌روند و با پیش بردن بازی و نابود کردن دشمنان، به قابلیت‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند و قدرت‌های خود را ارتقا می‌دهند. بازی مذکور در واقع ادامه نسخه کنسول گیم‌بوی این بازی یعنی Metroid II: Return of Samus است که تقریبا از ریشه داستانی اصیل خود بهره می‌برد، اما دارای گیم‌پلی و کنترل‌های جدید است.

ویژگی‌های بازی Metroid: Samus Returns از این قرار است:

  • نسخه بازسازی‌شده به همراه جلوه‌های بصری سه‌بعدی.
  • قابلیت‌های جدید نظیر هدف‌گیری ۳۶۰ درجه و Aeion که به شما اجازه می‌دهد که ضربات دشمنان را به طرف آنها برگردانید.
  • رمز‌وراز‌های جدید که دستیابی به آنها به شما اجازه می‌دهد اسرار پنهان سیاره اس‌آر ۸۸ را برملا کنید.
  • دو فیگور یا به اصطلاح مجسمه Amiibo از Samus Aran و Metroid که به همراه بازی عرضه می‌شود. همچنین این بازی با آمیبو‌های Zero Suit Samus و Samus از بازی Super Smash Bros نیز همخوانی دارد که جزئیات آنها بعدا منتشر خواهد شد.
  • نسخه Special این بازی نیز قابل خرید است که شامل نسخه فیزیکی، ۲۵ موسیقی برتر از مجموعه بازی‌های Metroid و تصویر دو‌طرفه جلد بازی، می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Metroid: Samus Returns را به همراه تصاویر آن مشاهده کنید.

| |

Metroid: Samus Returns


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده