// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بازی های هفته چهارم خرداد 1396 برای اندروید

در مقاله بهترین بازی های اندروید و آيفون هفته چهارم خرداد ماه این‌بار به سراغ سبک‌های نقش‌آفرینی و پازل رفته‌ایم.

صنعت بازی‌های ویدیویی هرسال در نمایشگاه سرگرمی E3 روزهای شلوغی را سپری می‌کند و امسال نیز زومجی با پوشش زنده ویدیویی و همچنین پوشش کامل خبری، رویداد E3 2017 را پوشش داد. در این میان اما این هفته نیز بازی‌های موبایل مختلفی را در زومجی معرفی کردیم که شاید در میان خبرهای پرشمار E3 2017، معرفی این بازی‌ها دیده نشده باشند. به همین دلیل و به رسم هر هفته قصد داریم تا پنج بازی برتر معرفی شده در زومجی طی هفته گذشته را با شما به اشتراک بگذاریم تا در آخر هفته پیشنهاد‌هایی را برای تجربه روی موبایل داشته باشید. در صورتی که بازی‌های زیر نظر شما را جلب نکرده‌اند، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید و بهترین بازی های پولی اندروید را معرفی می‌کند. علاوه بر این، با ورود به بخش بازی موبایل می‌توانید سایر بازی‌های معرفی شده در زومجی را مطالعه کنید.

بازی Age of War 2

Age of War 2

Age of War 2، تجربه‌ای از رکوردزنی در رقابتی نزدیک و رو در رو با حریفان است تا در مبارزه‌ای نزدیک سعی کنید بر حریف‌تان چیره شوید. هرچند بازی Age of War 2‌ مراحل و داستانی ریشه‌دار ندارد اما رقابت‌های آنلاین این بازی فرصتی مناسب برای رقابت با دوستان است. در جریان بازی باید با ساخت واحدهای دفاعی که هرکدام دارای میزان سلامت و قدرت ضربه‌ مشخصی هستند، نیروهای دشمن را که به سمت پایگاه شما می‌آیند متوقف کرده و آنها را در هم بشکنید. بازی همچنین قابلیت ساخت سازه‌های دفاعی را می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به پرتاب سنگ یا توانایی‌هایی مانند سقوط شهاب‌سنگ اشاره کرد که کاربرد بسیاری برای برتری بر حریف دارند. محیط‌های متنوع از نبردهای صحرایی گرفته تا نبردهایی در محیط جنگلی، مانع تکراری شدن بازی از نظر بصری می‌شود. هرچند Age of War 2 ظاهری ساده دارد، اما تنوع نژاد‌ی نیروها مانند افسانه‌های مصری، نیروهای رومی یا نیروهای غار نشین در بازی دیده می‌شوند.

دانلود بازی Age of War 2

بازی Ankora

Ankora

زمانی در زومجی بازی Deiland را معرفی کرده بودیم. بازی زیبایی که بازیکنان را با پسرکی در سیاره‌ای دورافتاده همراه می‌کرد تا در کنار نبرد با جانورانی بی‌رحم، در تلاشی برای بقا، گذران زندگی کند. از انتشار Deiland مدت زمان زیادی می‌گذرد و اکنون سازنده این بازی، اثری جدید را با نام Ankora، اما با گرافیک و طراحی مشابهی منتشر کرده است. در این بازی با مون (Mun)، دخترکی همراه می‌شویم که به دنبال اتفاقی مجبور به فرود اضطراری در سیاره Ankora شده است و اکنون باید به دنبال راهی برای تعمیر سفینه و ادامه ماجراجویی در فضا باشد. Ankora، نقشه بزرگی دارد و ویژگی‌های نقش‌آفرینی از مهم‌ترین خصوصیات گیم‌پلی آن است. با ورود به هر منطقه دشمنان مختلفی از زنبور‌ها گرفته تا خرگوش‌های بی‌رحم به سراغتان می‌آیند که باید با آنها مبارزه کنید. ماموریت‌های متنوع در کنار قابلیت ارتقا قهرمان بازی از جمله ویژگی‌های دیگر Ankora است. شما همچنین ماموریت‌هایی را از افراد قبیله Ank دریافت می‌کنید که با تمام کردن آنها آیتم‌هایی از آب آشامیدنی گرفته تا سلاح را به دست خواهید آورد. بازی داستانی جذاب دارد که با صحبت کردن با Ank ها بیشتر به آن پی خواهید بود.

دانلود بازی Ankora

بازی Crusaders of Light

Crusaders of Light

Crusaders of Light یک بازی نقش‌آفرینی موبایل با المان‌های بسیار است که بازیکنان را به یک نبرد MMORPG در گوشی‌های موبایل می‌برد. اگر به دنبال گرافیکی فوق‌العاده در گوشی موبایل هستید و می‌خواهید تجربه‌ای ناب و آنلاین داشته باشید حتما بازی Crusaders of Light را تجربه کنید. با ورود به بازی باید از میان سه کلاس، قهرمان خود و جنسیت او را انتخاب کنید و ماموریت‌هایی را انجام دهید که هر یک از NPC ها برای‌تان تعیین می‌کنند. جهان بازی عظیم،‌ باکیفیت و پر از جزئیات است و هر گوشه‌ای را که بگردید حتما صندوقی برای یافتن آیتم‌های جدید پیدا خواهید کرد. پشتیبانی از سرورهای قدرتمند، ویژگی‌های نقش‌آفرینی پرشمار با ده‌ها آیتم و در نهایت داستانی گیرا و پر جزئیات، تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در بازی Crusaders of Light حضور دارند. بازی همچنین حالت‌های PVP با پشتیبانی تا ۸۰ بازیکن ارائه می‌دهد که در آنها به نبردی با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان می‌روید. این بازی رایگان با حال و هوایی مشابه بازی Neverwinter تجربه‌ای عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی Crusaders of Light

بازی Dan the Man

Dan the Man

هاف‌بریک، سازنده بازی Fruit Ninja این‌بار به سراغ جهانی دوبعدی و کلاسیک رفته تا بازیکنان را با دن (Dan)‌ و سلاح‌های نابودگر و صحنه‌های اکشن همراه کند. بازی ۱۲ مرحله داستانی دارد که با ورود به آنها باید دشمنان را با سلاح‌ها یا مشت و لقد از سر راه بردارید. البته بخش داستانی تنها ماجراجویی دن نیست و بعد از اتمام این بخش می‌توانید وارد بخش چالش‌های هفتگی و بخش تلاش برای زنده ماندن (Survival) شوید. هرچند Dan the Man تجربه‌ای اکشن و پلتفرمر است اما باز هم می‌توانید با جمع‌آوری سکه در پایان مرحله توانایی‌های Dan را ارتقا دهید. در کنار دن، بازی همچنین شخصیت‌های دیگری مانند جوزی دارد که با توجه به علاقه خود می‌توانید قهرمان را تغییر دهید. ساخته هاف‌بریک آزادی عملی زیادی به شما می‌دهد و اگر به بازی‌های دو بعدی پلتفرمر با چاشنی مشت، لگد و پرش علاقه دارید، Dan the Man اثری مناسب شما خواهد بود.

دانلود بازی Dan the Man

بازی Warp Shift

Warp Shift

زمانی که Pi (پای) با مکعبی نورانی روبرو می‌شود و او را بر می‌دارد، اتفاقی ناگوار رخ داده و دخترک به جهانی تشکیل شده از مکعب‌ها سقوط می‌کند. حال در این پازل خوش ساخت باید سعی کنید تا در پنج جهان، Pi را از زندان مکعب‌ها برای رسیدن به پورتال نهایی هدایت کنید. با حرکت جعبه‌ها می‌توانید در مسیری مستقیم راهی را برای عبور Pi باز کنید که هرچند در ابتدا ساده به نظر می‌رسد، در ادامه اما چالشی جدی در مقابل‌تان خواهد بود. جهانی رنگارنگ با گرافیک چشم‌نواز در کنار پنج جهان متنوع،‌ هریک شامل ۱۵ مرحله تجربه‌ای ناب را برای‌تان رقم می‌زند. با ورود به هر مرحله باید تمام تلاش‌تان را برای گرفتن تمام سه ستاره انجام دهید تا راه برای ورود به مراحل جدید آزاد شود. بازی موبایل Warp Shift تجربه‌ای خوب برای رفع خستگی در پایان روز است.

 

دانلود بازی موبایل Warp Shift


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده