نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

تریلر های جدید PES 2018 در E3 2017 و رونمایی از یوسین بولت در بازی

در جریان نمایشگاه E3 2017، دو تریلر جدید از بازی PES 2018 منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار منتشر‌شده از نمایشگاه E3 2017، کمپانی کونامی دو تریلر جدید از بازی PES 2018 منتشر کرده است. تریلر اول و طولانی‌تر بازی، بخش‌های مختلفی از جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال کمپانی کونامی را نشان می‌دهد که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید. گرافیک بازی و جزییات طبیعی چهره بازیکنان موردی است که در این تریلر کاملا به چشم می‌آید:

دانلود ویدیو

اما تریلر دوم، از یک ویژگی جدید و جالب بازی رونمایی می‌کند؛ افرادی که PES 2018 را پیش‌خرید کنند، قادر خواهند بود در بخش My Club از یوسین بولت، دونده مطرح جاماییکایی و قهرمان جهان و المپیک، به عنوان بازیکن استفاده کنند! بولت پیش از این همواره از علاقه خود به فوتبال گفته و با اینکه هرگز در دنیای واقعی شانس بازی کردن فوتبال را در سطح حرفه‌ای به دست نیاورده، اما حداقل در PES 2018 به آرزوی خود رسیده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بولت در بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

جدیدترین نسخه از شبیه ساز فوتبال کونامی قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود و برخلاف سال‌های گذشته، نسخه پی‌سی کیفیتی مانند نسخه کنسول‌های نسل هشتمی خواهد داشت.

نظرات خود را در مورد تریلر‌های بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده